Jag bara visar några exempel. Sen så svarar jag oftast på enklaste viset. Om personen som frågar egentligen bara vill bli av med gubbmagen så går jag inte på djupet. Då blir det ett svar som är anpassat till denne. För de är inte intresserade av att väga mat osv.Dawe_A wrote:
Edit: sen är det asbra att bullen är o svarar och ger riktlinjer.. menade inget illa emot dig bullens
Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Re: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Bullen du borde skaffa dej en egen höna 

http://www.garaget.org/?car=312617" onclick="window.open(this.href);return false;
Ska försöka ta mig i kragen och masa mig till gymet ikväll! Vart där 3ggr sen jag köpte hus i juli...
Bilden nedan är tagen i höstas någon gång med en dagsform 87pannor/178cm dock 4-5kg för mycket på midjan! EDIT fan vad stor bilden blev

Bilden nedan är tagen i höstas någon gång med en dagsform 87pannor/178cm dock 4-5kg för mycket på midjan! EDIT fan vad stor bilden blev

Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Det ser bra ut.
Guldstjärna för träningsbrallorna!
Guldstjärna för träningsbrallorna!
Sv: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
spontanpass på väg hem från jobbet 

Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Vänster sida i hörnsoffan är min egen hörnawallin wrote:Bullen du borde skaffa dej en egen höna

Näsums pizzeria har erbjudande månaden ut

nu förstår jag inte, har Bullen möjligen nyttjat Wallins höna?Bullen du borde skaffa dej en egen höna

Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
Bullen´s ProModified-Pizza® och Powerburgare® är dock bättre än något gatukök i världen.
över 120g protein per pizza. bottnen innehåller kring 45g kolhydrater.
400g nötkött. två stekta ägg, lök, vitlök, svart/vitpeppar, grillkrydda.

tomatsås, ost, nötfärs, räkor, skinka, lökringar. kebabsås

tomatsås, ost, skinka, tacokryddad nötfärs, lökringar under osten, stark tacosås

Tomatsås, ost, skinka, kycklingfile som simmat i bacon och krämfräs, räkor

tomatsås, ost, skinka, tonfisk, räkor.

Enchiladas med +400g tacokryddad nötfärs. ost, tzatsiki och tacosås till det.

Bra kvälls(g)lass för att få upp sockret och fettet: jordgubbsglass och päronsplit där jag tärnar ner två proteinbars, blandar även en proteinshake och öser över allt som en jordgubbs-"sås". men det missade jag vid fototillfället.

och måste man någon gång äta utanför hemmet så får man be personalen göra det vettigt:
BigKing XXL med två extra köttskivor.

Vem fan säger att diet är likställt med morötter och sallad? att leva som en kanin osv? Har man förstått helheten så kan man göra förbannat god mat och ha bra fysik/styrka och inte va fet alls.
över 120g protein per pizza. bottnen innehåller kring 45g kolhydrater.
400g nötkött. två stekta ägg, lök, vitlök, svart/vitpeppar, grillkrydda.

tomatsås, ost, nötfärs, räkor, skinka, lökringar. kebabsås

tomatsås, ost, skinka, tacokryddad nötfärs, lökringar under osten, stark tacosås

Tomatsås, ost, skinka, kycklingfile som simmat i bacon och krämfräs, räkor

tomatsås, ost, skinka, tonfisk, räkor.

Enchiladas med +400g tacokryddad nötfärs. ost, tzatsiki och tacosås till det.

Bra kvälls(g)lass för att få upp sockret och fettet: jordgubbsglass och päronsplit där jag tärnar ner två proteinbars, blandar även en proteinshake och öser över allt som en jordgubbs-"sås". men det missade jag vid fototillfället.

och måste man någon gång äta utanför hemmet så får man be personalen göra det vettigt:
BigKing XXL med två extra köttskivor.

Vem fan säger att diet är likställt med morötter och sallad? att leva som en kanin osv? Har man förstått helheten så kan man göra förbannat god mat och ha bra fysik/styrka och inte va fet alls.
Last edited by Bullen! on 25 Apr 2012, 12:43, edited 1 time in total.
dagens mat hittils har exempelvis varit:
Gröt och proteindrink. omega3 i tablettform ihop med någon billig vitamintablett och ett extra tillskott d-vitamin.
galet bra benpass
drink med 65g prot och 50g kolh 10g EAA.
två st Powerburgare® med ägg, tzatziki, lök, dressing och ketchup.
allt avklarat innan kl 12.
har två st Powerburgare® kvar att klippa i mig innan kl 15, och efter det finns lite tacofärs så det blir enchiladas på det. någon proteindrink till och sen blir det nog ägg för resten av dagen.
Härligt att tränat och käkar bra kring träningen tidigt på dagen. då kan man ägna resten av dagen till att vila, äta och växa.
Gröt och proteindrink. omega3 i tablettform ihop med någon billig vitamintablett och ett extra tillskott d-vitamin.
galet bra benpass
drink med 65g prot och 50g kolh 10g EAA.
två st Powerburgare® med ägg, tzatziki, lök, dressing och ketchup.
allt avklarat innan kl 12.
har två st Powerburgare® kvar att klippa i mig innan kl 15, och efter det finns lite tacofärs så det blir enchiladas på det. någon proteindrink till och sen blir det nog ägg för resten av dagen.
Härligt att tränat och käkar bra kring träningen tidigt på dagen. då kan man ägna resten av dagen till att vila, äta och växa.
Last edited by Bullen! on 25 Apr 2012, 12:44, edited 1 time in total.
Sv: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
jag har en fin specialburgare i kiosken här hemma, 2st 200g burgare i 1bröd! den mättar gott!
Skickat från min GT-S5830 via Tapatalk 2
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Re: Sv: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Du bodde i gbg?Rsjerry wrote:jag har en fin specialburgare i kiosken här hemma, 2st 200g burgare i 1bröd! den mättar gott!
Oskars hamburgerbar har fått tummen upp av mig. De hade en stor fin med fetaost. och kodegrillen hade fina oxå, dock normal size.
Efter som jag är 40+ så håller jag mej till milf"sThörn wrote:nu förstår jag inte, har Bullen möjligen nyttjat Wallins höna?Bullen du borde skaffa dej en egen höna
Tänkte mest på hur många ägg det går i veckan

http://www.garaget.org/?car=312617" onclick="window.open(this.href);return false;
fan jag läste ju fel. tyckte du skrev att jag borde skaffa en egen HÖRNA.
höns orkar jag inte med. det skrev jag på "ogillar" i bilsportreportaget jag va med i nyss.
höns orkar jag inte med. det skrev jag på "ogillar" i bilsportreportaget jag va med i nyss.
Re: Sv: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Nej men det händer att jag är i Gbg ibland så den kan vara värt ett besökBullen! wrote:Du bodde i gbg?Rsjerry wrote:jag har en fin specialburgare i kiosken här hemma, 2st 200g burgare i 1bröd! den mättar gott!
Oskars hamburgerbar har fått tummen upp av mig. De hade en stor fin med fetaost. och kodegrillen hade fina oxå, dock normal size.

Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Mycket snack om burgare! Sitter här mätt som fasiken efter mina 5ägg och en låda keso! =/ Har börjat få riktiga problem att äta, får bokstavligen trycka i mig maten som jag behöver ha i mig.
Dags att höja proteinet och mängden mat allmänt, blir två extra mål om dagen, gjorde susen sist! =)
Dags att höja proteinet och mängden mat allmänt, blir två extra mål om dagen, gjorde susen sist! =)
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
Bullen, 500m från garaget har jag ett ställe där du troligen kan äta en burgare som du kan stoppa in på topp-5 listan.
Den tar vi nästa gång
Ska f.ö åka och träna nu. Har kommit in i fasen att jag måste träna, förr var det mer ett tvång från polare osv men nu känner man att det verkligen är en del av vardagen och något man inte kan vara utan.
Har gått ner ganska exakt 20kg sedan första januari. Inget wow direkt men jag nådde 18kg för 5-6v sedan, har sedan dess varit sjuk och inte ätit optimalt eller tränat regelbundet.
Nu är det fullt ös igen och målvikten på ca 93kg hoppas jag nå strax efter sommaren.
Man ser utöver viktnedgången stor skillnad på axlar, bröst, ben och rygg b.la i muskler vilket är jävligt kul.
Den tar vi nästa gång

Ska f.ö åka och träna nu. Har kommit in i fasen att jag måste träna, förr var det mer ett tvång från polare osv men nu känner man att det verkligen är en del av vardagen och något man inte kan vara utan.
Har gått ner ganska exakt 20kg sedan första januari. Inget wow direkt men jag nådde 18kg för 5-6v sedan, har sedan dess varit sjuk och inte ätit optimalt eller tränat regelbundet.
Nu är det fullt ös igen och målvikten på ca 93kg hoppas jag nå strax efter sommaren.
Man ser utöver viktnedgången stor skillnad på axlar, bröst, ben och rygg b.la i muskler vilket är jävligt kul.
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Jag försöker få tag i mobimech. Så det blir förhoppningsvis en vända till gbg snart
så det provar jag gärna.
Kioskburgare imponerar sällan. Det är de där fina för +200:- på puben eller nån restaurang som brukar va ämnen för topplistorna
Oskars i kungälv va riktigt bra för att va ett vanligt hak. Käkade den på mats ivarssons soldäck en varm sommardag.

Kioskburgare imponerar sällan. Det är de där fina för +200:- på puben eller nån restaurang som brukar va ämnen för topplistorna

Oskars i kungälv va riktigt bra för att va ett vanligt hak. Käkade den på mats ivarssons soldäck en varm sommardag.