m5micke wrote: Ha ha ne du. Den kan du kränga till någon ungdom eller något. Får bli Alpina front i år igen för min del
haha är inte du ungdom då?
bra val att skippa fronten och köra orginal delar ivars
nu vart den ju så tjock och o-orginal i utseendet oavsett front så då kan man lika gärna köra lite orginalstuk
annars är det ju smart med techno för att sticka ut bilen lite =) "smakfullt eller inte" =)
hehe joo det är sant .. men denna bilen sticker ut rätt mycket bara du startar den så hehe
jag menar jag har sätt en väldigt massa maskiner med både mer och mindre power en du har i din .. men jag stog endå och glodde som ett dumt fån ner i ditt maskinrum uppe i orsa
var förbi avesta en sväng, fyfan va bra det ser ut!!!
gillar ormen!
ärtan mäter kolvar och fixar, mäter man en halvtum ner blir det 9 hundringar = perfekt! Så det är bara slipa in ringarna, balansera vev mm och dunka ihop pjäsen!!!! så fint!
invägning
insug under construction
adapterplattan klar till svänghjul, ska stiftas och balanseras
tog med fronten till avesta... den lär masseras innan den passar så det hinns nog inte innan elmia, får tyvärr ligga lite efter på prioriteringslistan..
WOHOW en snygg front Effekt och utseende går snart hand i hand
Porriga saker som PPF styr också.. vassa! skulle aldrig lämna bort till oseriösa muppar när man ser detta.
Oj ojoj Så jäkla fint de blir Ni pojkar gör ett jävla fint jobb me bilen må ja säga.
Jäkla snygg front du fixat med flugor å allt man kanske skulla tvättat av den lite innan man gav bort den
Jag Heter Jimmy wrote:Oj ojoj Så jäkla fint de blir Ni pojkar gör ett jävla fint jobb me bilen må ja säga. Jäkla snygg front du fixat med flugor å allt man kanske skulla tvättat av den lite innan man gav bort den
det var ju flugorna jag betalade för =) inte passformen iallafall
r.ivars wrote: ärtan mäter kolvar och fixar, mäter man en halvtum ner blir det 9 hundringar = perfekt! Så det är bara slipa in ringarna, balansera vev mm och dunka ihop pjäsen!!!! så fint!
först tog herrn tumstocken och mätte en halvtum upp från kolvens botten... där gjorde han ett streck..... samma procedur på andra sidan kolven.. sen mäter han med micrometer som synes på bilden, exakt en halv tum upp
r.ivars wrote:först tog herrn tumstocken och mätte en halvtum upp från kolvens botten... där gjorde han ett streck..... samma procedur på andra sidan kolven.. sen mäter han med micrometer som synes på bilden, exakt en halv tum upp