MHansson wrote:på med kompressorn nu För du har väl aldrig tänkt köra den orginal ?;) hahaa
Japp håller med
så fixar jag ett bra chip till det he he... du minns väl hur kul det var förra vintern!
Mvh//Adde
Kompressorn sålde jag, den skulle vara för liten till den här motorn. Blir nog turbo till våren, för att sedan sälja till sommarn så man får pengar att fara och leka med M5an på olika tillställningar
hehe. okeej påså vis inte sugen på slänga ner motorn ifrån M5an i e30in då?
MHansson wrote:på med kompressorn nu För du har väl aldrig tänkt köra den orginal ?;) hahaa
Japp håller med
så fixar jag ett bra chip till det he he... du minns väl hur kul det var förra vintern!
Mvh//Adde
Kompressorn sålde jag, den skulle vara för liten till den här motorn. Blir nog turbo till våren, för att sedan sälja till sommarn så man får pengar att fara och leka med M5an på olika tillställningar
hehe. okeej påså vis inte sugen på slänga ner motorn ifrån M5an i e30in då?
Nej fan, är mycket skönare med M5 race
Hade ju vita E30in med 750hk förut och de räckte mer än väl i den tyckte jag
M5 är ju stor tung bil så där måste de va mycket effekt
bullen! wrote:denna får en nästan att vilja ge ett bytesförslag mot m3an.
Just en M3a skulle vara ett av få allternativen jag skulle kunna tänka mig byta mot men de skulle borda vara s38 i den så de håller
Den börjar bli såpass som jag vill ha den nu (äntligen) att jag knappt vet vad jag ska göra mera.
Därför har de blivit att grejja med vinterbilen istället
OM de skulle behövas mera effekt så skulle man kunna ta en titt över kopplingen och montera en bränslepump till el byta till två andra så kan man nog krana ur lite till. Bara på skoj.. 1000+
Din är jäkligt fin i övrigt!
Nu ligger M5an på plats 88 i favorittoppen på garaget.org Går åt rätt håll
Tusans vad de skrivs kommentarer där!
Roligt att höra att folk gillar bygget
ÄÄsch..
Har haft mina bakfälgar på breddning till Södertälje och dom är klara nu, var en bekant som skulle hämta dom igår men han körde lite fel och hann aldrig iaf pga av han skulle med båten hem igen.
Skulle varit roligt att fått hem dom och se hur fint de skulle blivit.
Blir 1" bredare polerad kant bak nu