F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- LindgrenRacing
Fan vad surt, lider med dig. Jag hoppas jag ens får mitt jävla kort inför sommaren
Hoppas det löser sig på bästa sätt och tänk både en fyra och elva gånger innan du kommer på tanken att sälja. Säljas ska den ju inte men ändå ...
Mvh Mathias
Hoppas det löser sig på bästa sätt och tänk både en fyra och elva gånger innan du kommer på tanken att sälja. Säljas ska den ju inte men ändå ...
Mvh Mathias
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Trist som fan.. såg massa äckliga poliser när jag var ute och åkte imorse! spö på kuken ska dem ha.
Bygg ihop bilen i lagom tempo nu så den är lagom klar tills du får lappen igen vi vill se lite snyt!
Bygg ihop bilen i lagom tempo nu så den är lagom klar tills du får lappen igen vi vill se lite snyt!
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
LindgrenRacing wrote:Om du har nekat att skriva på kommer de ta flera månader innan någon domm kommer och om du sedan skiter i att gå på rättegången och håller dig undan från delgivningsmannen kommer de ta ännu längre tid
tyvärr så har han tagit mitt körkort och jag har skrivit på "delgivningen" så tyvärr går knepten jag lärt mig nu inte att ta vara på :/
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
LindgrenRacing wrote:Om du har nekat att skriva på kommer de ta flera månader innan någon domm kommer och om du sedan skiter i att gå på rättegången och håller dig undan från delgivningsmannen kommer de ta ännu längre tid
har man lämnat ifrån sig kortet och polisen har berättat att man har 48 timmar kvar så är man delgiven.
Usch va dtråkigt att höra med kortet, men ge inte upp nu, inte fan behöver man väl körkort för att köra EDPS etc.?
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
´Chrille wrote:Usch va dtråkigt att höra med kortet, men ge inte upp nu, inte fan behöver man väl körkort för att köra EDPS etc.?
verkar inte så, jag har ju tagit licens för dragracing, sen behöver jag bara ett "lämplighetsintyg" för 200kr hos polisen sen är det bara att tårta av ett par repor på strippen =)
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Fan va tråkigt Ivars..
Hoppas du kommer köra i sommar på event så man får se bilen lite..
Måste säga att de ser riktigt bra ut.. kul när ni uppdaterar med mycket bilder oxå.. alltid skoj å se hur folk löser sina saker..
Verkar bli en riktigt vass pjäs du snickrar ihop =)
Lycka till i fortsättningen..
Mvh Erik (Pratade lite me dig på mekko me Pott häromdagen)
Hoppas du kommer köra i sommar på event så man får se bilen lite..
Måste säga att de ser riktigt bra ut.. kul när ni uppdaterar med mycket bilder oxå.. alltid skoj å se hur folk löser sina saker..
Verkar bli en riktigt vass pjäs du snickrar ihop =)
Lycka till i fortsättningen..
Mvh Erik (Pratade lite me dig på mekko me Pott häromdagen)
PUH! Fet dag, tack emme, och MR DIAZ som gjorde klart ett MÄKTIGT snyggt jobb med elen! fifan! =) ser ut som orginal igen, fast bättre och bara med bra grejer =)
dagen bröjade med att brorsan hämtade upp mig för 14 timmar sen =)
sen sänkte han sin bil och for till norrköping =)
saker för att montera lådan
efter det förlängde jag slavsylinderpinnen, och det komer det aldrig finnas bevis på =) HAHA*
well, den här är nu uppe! SÅ TREVLIGT tack jocke och john för rattningen av låda.
tyrbon på sin plats efter att fler delar hakat på den. tack till karel som svetsat min oljeretur för femtielfte gången =) grymt bra
yes, man ser delirin bussninganra till lådan..
emme kikade förbi och var sugen på drivaxelfett, så han smällde ihop de nya sviktasslarna
EXTRA knarkfack, eller mer utrymme för en manligar diff..
HAHA
diffjäveln
saknas att göra ett bakre fäste till den bara..
öh, blir säkert skit-bra.
bildatorn rolin, halwin installerat då den skulle setat sin premiär tid i evon.. =)
det var lite rörelse =)
sebbe klar med el, bara linda ihop
en gammal jönsonligan truck som vaknade till liv utanför.. så jävla fint att vi får tillbaks våra parkeringsplatser
jens lilla parvel rattar lite
samtidigt som jag började få ordning på systemet runt ikring turbon...
elmästarn
skön grej
respirator shit
macro
nya elcentralen is the shit =)
såfårebli
nån som är sugen på att tiga ? =)
nästa issue
göra om och försärka lite
lite sliten in på småtimmarna så man ligger
avgashys
emmelina
slippa få kardan i röven artiklar
kardanfan på plats
emme jordade som en man
yey
dema
sen är startmotorn på plats och massa annat ovärt att nämna grejer, säkert glömt nån frän grej också men det här får duga =)
BRA DAG!
dagen bröjade med att brorsan hämtade upp mig för 14 timmar sen =)
sen sänkte han sin bil och for till norrköping =)
saker för att montera lådan
efter det förlängde jag slavsylinderpinnen, och det komer det aldrig finnas bevis på =) HAHA*
well, den här är nu uppe! SÅ TREVLIGT tack jocke och john för rattningen av låda.
tyrbon på sin plats efter att fler delar hakat på den. tack till karel som svetsat min oljeretur för femtielfte gången =) grymt bra
yes, man ser delirin bussninganra till lådan..
emme kikade förbi och var sugen på drivaxelfett, så han smällde ihop de nya sviktasslarna
EXTRA knarkfack, eller mer utrymme för en manligar diff..
HAHA
diffjäveln
saknas att göra ett bakre fäste till den bara..
öh, blir säkert skit-bra.
bildatorn rolin, halwin installerat då den skulle setat sin premiär tid i evon.. =)
det var lite rörelse =)
sebbe klar med el, bara linda ihop
en gammal jönsonligan truck som vaknade till liv utanför.. så jävla fint att vi får tillbaks våra parkeringsplatser
jens lilla parvel rattar lite
samtidigt som jag började få ordning på systemet runt ikring turbon...
elmästarn
skön grej
respirator shit
macro
nya elcentralen is the shit =)
såfårebli
nån som är sugen på att tiga ? =)
nästa issue
göra om och försärka lite
lite sliten in på småtimmarna så man ligger
avgashys
emmelina
slippa få kardan i röven artiklar
kardanfan på plats
emme jordade som en man
yey
dema
sen är startmotorn på plats och massa annat ovärt att nämna grejer, säkert glömt nån frän grej också men det här får duga =)
BRA DAG!
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
ska försöka hinna med lite fräna grejer innan mässan..
så inga updateringar kommer göras innan det, en liten pakt i team vpm.
Så kom gärna och kika i vår monter, får se om karel lyckas rigga lite projektor och prylar så vi kan visa lite frän film om byggena!
+ för er som vill kika närmare så kommer jag inte ha några trailerqueen avspärrningar =)
www.arosmotorshow.se
västeåshallen vecka 20, 17-18 maj
så inga updateringar kommer göras innan det, en liten pakt i team vpm.
Så kom gärna och kika i vår monter, får se om karel lyckas rigga lite projektor och prylar så vi kan visa lite frän film om byggena!
+ för er som vill kika närmare så kommer jag inte ha några trailerqueen avspärrningar =)
www.arosmotorshow.se
västeåshallen vecka 20, 17-18 maj
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
updaterar inget spec så att det ska finnas nåt att kika på när den är utställd på mässan
men mycket har hänt =) och tyvärr inget "fotbollslag" som hjälpt mig heller, ibland händer det men oftast inte =) att man får hjälp altså, men det är som sagt bara en bonus! El jobbet hade nog sett för täskigt ut om ajg gjort det själv med närmare eftertanke =)
this is were the bullshit stops
hoppas man får lite visitors på mässan! www.arosmotorshow.se
men mycket har hänt =) och tyvärr inget "fotbollslag" som hjälpt mig heller, ibland händer det men oftast inte =) att man får hjälp altså, men det är som sagt bara en bonus! El jobbet hade nog sett för täskigt ut om ajg gjort det själv med närmare eftertanke =)
this is were the bullshit stops
hoppas man får lite visitors på mässan! www.arosmotorshow.se
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp