nästan 14 timmar i bilen. totalt 17 timmar innan släpet var lämnat och bilen i garaget.
3 burgare, 2 stora strips 2 läsk, en portion havregrynsgröt. några flabbar vatten. alla kcal från fett och kolhydrater och ändå ett överskott av kcal och ett underskott av vätska.
jag minns inte sist jag misshandlade mig själv såhär =) men det var det värt.
nästan 14 timmar i bilen. totalt 17 timmar innan släpet var lämnat och bilen i garaget.
3 burgare, 2 stora strips 2 läsk, en portion havregrynsgröt. några flabbar vatten. alla kcal från fett och kolhydrater och ändå ett överskott av kcal och ett underskott av vätska.
where is the redbull? Man misshandlar inte sin kropp ute på vägen i riktig stil utan ett par liter energidryck
where is the redbull? Man misshandlar inte sin kropp ute på vägen i riktig stil utan ett par liter energidryck
sant. glömde tillägga 800mg koffein i tablettform. 400mg när jag vaknade kl 05 och ytterligare 400mg i linköping. men man blir fan ännu segare sen. Alert FX is the shit
sant. glömde tillägga 800mg koffein i tablettform. 400mg när jag vaknade kl 05 och ytterligare 400mg i linköping. men man blir fan ännu segare sen. Alert FX is the shit
Faaaaaaaaaaaaaaan.
Nu måste man börja bygga så man kan ställa upp och köra en
repa eller två. =)
Du har fått en fin bil. =)
Lycka till!
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
nä dra mig baklänges med brallorna nere. nu är den ihop och tesktkörd. helt galet va det går. från den började ladda till fullt hysteriskt varvstopp och långa svarta streck i backspegeln han man inte blinka. och för att den inte skulle krita lika hysteriskt på 4:an så fick man smyga på han försiktigt innan man gav fullt.
från 90km/h till 200 handlar inte om många sekunder alltså. helt sjukt va den går.
mattisE30tk wrote:Det är e34ans. Tror dom va uppe i 518hjul hk när den gick.. Måste ju vart nå fel på den
å helvete, men hk har ingen betydelse, vad hade du för vrid när den gick av? borde inte ha varit ett tillräckligt vrid för att köra av den vid ca 500hk, så det måste ha varit någe fel på den.
fan man blir ju orolig, cv knuten är det enda som är "svagt" i min drivlina..... /mvh
jag plockade bort bakre knuten och den lilla packningen som skulle vara där fanns inte så den hade slängt ut allt fett och skurit. utan fett håller inget =)