Detta blir grymt fint . Hur blir det med sjunkningar i dom igenlagda listerna ? Har planer att göra samma på min fast då tenna. men det känns som om det kommer gå åt mycket tenn! hah. Det är inte gratis
Sen tänkte jag på din skärmvalsare ? har du tänkt o sälja den ?
Loordan wrote:Detta blir grymt fint . Hur blir det med sjunkningar i dom igenlagda listerna ? Har planer att göra samma på min fast då tenna. men det känns som om det kommer gå åt mycket tenn! hah. Det är inte gratis
Sen tänkte jag på din skärmvalsare ? har du tänkt o sälja den ?
Tack . Kul o höra. Hm, är faktiskt inte orolig för det, var ett år sen bilen lackerades och det har inte sjunkit alls. Skulle det göra det så river jag bilen igen, kapar bort allt o monterar lister. Haha, ja det går nog åt en jävla massa tenn . Det är inte min vals, lånade faktiskt den, smidigt som fan.
Mvh
Loordan wrote:Fränt,drog du bara över med glasfiber då?
Svetsade igen listhålen och la en söm vid slutet av listen. Sen köpte jag riktig glasfiber och drog över (inget biltema spackel). Blev grymt bra faktiskt.
Mvh
Dawe_A wrote:Bläddrade igenom tråden nu för första gången och fyfan vilket jobb du lagt ner
Du är ju en riktig slitvarg, perfekt nu när jag snart får hem min kärra .
Säg bara till om du behöver hjälp eller bara sällskap någon helg! =)
Tack mannen! . Ja, de brukar säga att jag är rätt envis, hahah. Ja för fan, vi ska få en jävla rull o glans på din kärra så fort du får hem den . Tack, det lovar jag .
Mvh
Lite skit som hänt på sistonde..
Bytte ALLA bussningar i hela spakstället och skickade i en M3 spak (30% kortare lägen). Den är stenhård och lika tajt som en 14 åring!