Heimdahl's 325 coupé
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Haha, exakt. Frimärken har varit lockande ett tag också...CrazyVikingsRacing wrote:Så känns det alltid när motivationen försvinner, knyppla är ett alternativ eller varför inte börja med en whiskey samling .Wiic wrote:Känns just nu som om man ska ta o skita i allt som har med bilar o göra.. FAN!
E30 M50.
I fredagskväll vid 22:30 tiden stod min bruksbil såhär och jag var vansinnig!!
En aning låg..
Fick bli vinterpuckar bak sålänge
Det förbannade däcket som gav upp med mönster kvar..
Var bara tvungen o testmontera lite. Dessa ska blästras och lackas svarta
Bonusbild!
Idag eftermiddag på håltimmen.. 15 minuter till lektionen börjar och 1 mil till skolan..
Passade även på att komptesta bilen ikväll.
Alla 6 cylindrar låg på ungefär 11,5 kg/cm^2/150-160 psi. Det är omkring 10.4 - 11 bar.
Mvh
En aning låg..
Fick bli vinterpuckar bak sålänge
Det förbannade däcket som gav upp med mönster kvar..
Var bara tvungen o testmontera lite. Dessa ska blästras och lackas svarta
Bonusbild!
Idag eftermiddag på håltimmen.. 15 minuter till lektionen börjar och 1 mil till skolan..
Passade även på att komptesta bilen ikväll.
Alla 6 cylindrar låg på ungefär 11,5 kg/cm^2/150-160 psi. Det är omkring 10.4 - 11 bar.
Mvh
E30 M50.
-
Haha, då är det väl jag som har misstagit allt nudå.. Nae, jag fick ju punktering på däcket . Så då störd som man är så går det inte o kränga av ett däck med 2mm mönster på.. Då får man ta tag i andra åtgärder =DCrazyVikingsRacing wrote:Wiic wrote:Bonusbild!
Alltså det finns enklare sätt att börna på, istället för att köra vinkelslipen i däcket .
E30 M50.
-
-
- Sjögren Racing
Är lite kass med uppdateringarna men skitsamma..
Har i princip plastat och spacklat färdigt bakspoilern. Inga jävla lister här inte!!
Fick även hem lite lysen och sånt huxflux..
Nya framlysen och röktonade blinkers.
Nu ska fronten och bakdelen slipas färdigt, sen ska de lackas. När de är monterade ska det byggas avgas etc..
Även justerbara topplagringar ska inhandlas nästa vecka.
Mvh
Har i princip plastat och spacklat färdigt bakspoilern. Inga jävla lister här inte!!
Fick även hem lite lysen och sånt huxflux..
Nya framlysen och röktonade blinkers.
Nu ska fronten och bakdelen slipas färdigt, sen ska de lackas. När de är monterade ska det byggas avgas etc..
Även justerbara topplagringar ska inhandlas nästa vecka.
Mvh
E30 M50.
-