Tänkte faktiskt gå ifrån att åka stum monterat och istället satsa på jävligt hårda prylar men då kanske man slipper köra locktie på allt eller efterdra efter varje mil hehe
Jag har äntligen hittat en tillfällig lösning på mekplats, får tacka en god vän för gästvänligheten, saker o ting ser klart ljust ut, har en ihopskruvad o klar spis som skall i och mappning är redan bokat till 14 April hos PPF sen har jag även en reserv maskin som skall byggas ihop vid sidan av, reserven kommer bli No:1 när den blir klar och nuvarande blir reserv hehe
Den nya får ARP rakt igenom, cooperring, racekedja, SPM H-profilare, smidda JE Turbo kolvar med 9:0:1 komp, Supertech oversize ventiler och racefjädrar med fina kammar.
Nuvarande har omslipade kammar, lätt portad topp och värre fjädrar, ARP rak igenom, race kedja, PPF H-profilare...
Även beställt mig lite julklappar, bilder kommer =)
Trots bristen på efterlämnande av spår så ser jag ju att folk läser så skall väl försöka hålla ut ändå
Tomten va förbi idag och bad så hemskt mycket om ursäkt för han hade missat några klappar sist han va förbi :p
Ett stycke tanklock...
Ett stycke Snapoff då den billiga skiten glappa mer än kärringen gör i truten =)
4st Overfenders i sådär skick får man väl säga men inget att jämföra mot...
Sist men inte minst lite porr från JE....
Så fort tanten åker hem igen så blir de massa meka....
Fick en sen julklapp av mitt fruntimmer, har sparco overall och handskar och nu skor och nackkrage, bara en ultralätt hjälm på önskelistan....
Krängare fram monterat, grov jävla sak...
Krängare bak borttagen och nya bussningar o stag skall fixas...Efter detta är ALLT i chassit nytt och uppgraderat typ....