dre racing@ wrote:vad hände med WGn? jag har samma kina själv bara i 50mm.
enda som händt med den är att muttern til ventilen lossnade, bara att svetsa fast
hål i membranet.. så de enda laddet vi fick till var vad själva fjäder i sig orkade.. alltså 1 bar lite drygt..
Bmwandreas wrote:Köp ny på en gång. Sen var försiktig vid montering!
asså mena att jag beställt nytt membran.. annars blir de o köpa ny wg..
den bör finnas hemma hos mig till i helgen.. sen ska jag försöka fixa till de där... men de e bara o lyssna sen att den inte pyser nåt.. annars e de grönt?
asså.. den e mycket mer lättkörd.. men jag tyckte den rev loss på ett helt annat sätt förut menar då innan mappning.. men då va tändning som sagt helt farligt ute att jag lika gärna kunnat rasa.. men vi ska kompensera de med mer laddtryck till nästa gång .. men kan vara jag som e så trött efter mer eller mindre sömnlös natt.. samt allt ståhej där uppe..
för den laddade 1,4 innan typ.. vete fan va som hänt me den där kina puff till Wg heller..
o då va den hejdlös på motorvägen.. gick knappt o köra..
Låter ju lovande Tur att du inte pajjade nåt innan då med tanke på tändningen Ska bli kul att se hur den går sen Antar att du kommer åka på lite träffar och race och sånt? Brostugan i morrn kanske?
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Nisse Järnet wrote:Låter ju lovande Tur att du inte pajjade nåt innan då med tanke på tändningen Ska bli kul att se hur den går sen Antar att du kommer åka på lite träffar och race och sånt? Brostugan i morrn kanske?
Ah jag tror de kommer bli riktigt bra till slut.. bara alla grejer funkar så.. tror jag att jag kan nå mitt mål.. ifall vad man hör på vad andra åker.. o åker liknande grejer..
Imorrn vet jag inte.. måste meka e30 kompressor oxå
Men kanske.. har dock lite ont om gummi på däcken heheh.. men vi får se ska aldrig säga aldrig
Nisse Järnet wrote:Låter ju lovande Tur att du inte pajjade nåt innan då med tanke på tändningen Ska bli kul att se hur den går sen Antar att du kommer åka på lite träffar och race och sånt? Brostugan i morrn kanske?
Ah jag tror de kommer bli riktigt bra till slut.. bara alla grejer funkar så.. tror jag att jag kan nå mitt mål.. ifall vad man hör på vad andra åker.. o åker liknande grejer..
Men kanske.. har dock lite ont om gummi på däcken heheh.. men vi får se ska aldrig säga aldrig
Hur kan det komma sig att gummit är slut?
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Hur kan det komma sig att gummit är slut?
Tvungen o kolla hur många varv gummit orka sitta kvar
De va inte många varv.. blev bara smulor.. lossna remsor ifrån däcket hahaha.. kul e de iaf men som sagt.. hinner jag få ordning på allt så kanske.. men tror inte de.. har mycket o göra.. måste byta generator..
De konstiga ljudet som ärtan uppmärksamma under mappningen var generatorn som spöka.. Inte första gången när vindrutetorkarna stod på hehehe
Så måste byta generator.. sen åka o fixa nya däck osv osv.. Men de kommer flera i helgen oxå så vi ses säkert då