Du borde ju inte ha laddtrycksproblem längre iaf.. Riktigt feta dom där 60mm tial
Tyvärr kan jag inte påstå att jag diggar downpipen.. Jag tycker det "ser ut" som en nödlösning även om det inte är det.
Jag antar att du bygger så där för att få till en så optimal anslutning till downpipen igen. All energi ligger väl i att bli kvitt skenande ladd?
Hoppas det funkar nu bara, det är huvdsaken!
HULTA: Den blåa 4dörrars, hur är det gjort? Ser att bakskärmen å lite av tröskeln är utflyttad, men vad är gjort åt dörren? Ser ut att bli ruskigt bra!
Och det gäller ditt projekt med!
Bonje wrote:Du borde ju inte ha laddtrycksproblem längre iaf.. Riktigt feta dom där 60mm tial
Tyvärr kan jag inte påstå att jag diggar downpipen.. Jag tycker det "ser ut" som en nödlösning även om det inte är det.
Jag antar att du bygger så där för att få till en så optimal anslutning till downpipen igen. All energi ligger väl i att bli kvitt skenande ladd?
Hoppas det funkar nu bara, det är huvdsaken!
japp hoppas på att detta ska funka,och varför dp och wg rör blev så där har ja faktiskt ingen bra förklaring till,de blev helt enkelt bara så men ja hoppas i min vildaste fantasi att då det borde vara bra snurr på avgaserna efter turbin att dom ska hjälpa till att helt enkelt suga ut avgaserna genom wg och man lagar en anslutning med lite instick,inte myck instick men lite grann,men å andra sidan så är ja kanske helt ute och cyklar
och som du säger är huvudsaken att det funkar,och att vissa tycker mer eller mindre om rördragningen spelar ingen roll då ja bygger bilen åt mej själv och ingen annan,inge illa menat överhuvudtaget
HULTA: Den blåa 4dörrars, hur är det gjort? Ser att bakskärmen å lite av tröskeln är utflyttad, men vad är gjort åt dörren? Ser ut att bli ruskigt bra!
Och det gäller ditt projekt med!
det är lite svårt att förklara hur man ska göra men man måste kapa överallt även dörrarna är breddade så att säga,och dom går att stänga och öppna som vanligt
HULTA wrote:
det är lite svårt att förklara hur man ska göra men man måste kapa överallt även dörrarna är breddade så att säga,och dom går att stänga och öppna som vanligt
mvh
Jag tror jag förstår hur dörrarna är kapade nu, man får väl flytta ut den yttre dörrplåten också, men det måste va ett helvete att få till det sådär bra.
Ser fram emot att se din breddning också, kan inte tänka mig ett dåligt resultat
Ronnie88 wrote:Ser ut att bli nice det där! Kul att du fått tillbaks gnistan Ska du ut till garaget nått imorgon? Skulle villa komma ut och kika på en grej......