som han skrev så var det ju först gången .....det lär nog putsas tillAleex wrote:Jag vill inte låta otrevlig men med 800 hk så borde man ju ha högre slutfart
Tobbes grymma 2.7 Turbo (838 hk) Såld.....
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- tobbe tlrecond
kolla vad dom andra har i slutfart...jag hadde bara 0,7kg i däcken när jag åkte hemmifrån då var det ganska kallt åxo. jag kollade alldrig dom sen.
hadde jag haft lite hårdare däck hadde det säkert gått fortare.
sen åkte jag på ET Street radial 235/60 15
jag ska ordna fram ET drag till nästa gång
min diffklump skulle behövas spännas upp för det släpte på ena sidan när jag värmde! den är helt orörd
hadde jag haft lite hårdare däck hadde det säkert gått fortare.
sen åkte jag på ET Street radial 235/60 15
jag ska ordna fram ET drag till nästa gång
min diffklump skulle behövas spännas upp för det släpte på ena sidan när jag värmde! den är helt orörd
Tobbe. L
Mob 070-5631319
7,0072 1/8 - 173 km
10,5900 1/4 - 224,9 km
Mob 070-5631319
7,0072 1/8 - 173 km
10,5900 1/4 - 224,9 km
Här kommer en bild från fredagen tyvärr en stillastående bild då polaren höll ikamerna mästa delen av tiden så det blev mäst på bögia japanska utställningsbilar ser jag nu när jag tittat igenom dom
har 2 filmer med på en värmining och nästan en hel repa men vet itn eriktigt vart jag ska lägga upp dom.
har 2 filmer med på en värmining och nästan en hel repa men vet itn eriktigt vart jag ska lägga upp dom.
- tobbe tlrecond
det var iallafall kul som fan att få köra lite .Sen blir man rätt stolt när det kommer folk o kikar o tycker att man har fått till bilen bra
det var rätt många som kom o fota bilen
träffade lite roligt folk som åker bmw
Hulta
M3 jonas
bernis
bonje
kim
Ximon
så nu vet man villka det är.
det var rätt många som kom o fota bilen
träffade lite roligt folk som åker bmw
Hulta
M3 jonas
bernis
bonje
kim
Ximon
så nu vet man villka det är.
Tobbe. L
Mob 070-5631319
7,0072 1/8 - 173 km
10,5900 1/4 - 224,9 km
Mob 070-5631319
7,0072 1/8 - 173 km
10,5900 1/4 - 224,9 km
- tobbe tlrecond
tobbe tlrecond wrote:det är mest en intresse koll.jag vet inte om jag ska sälja ! känns som att jag inte har mer tid till den.har ju knappt tid att köra.
jo det blir ju ofta så...
och den tiden som skulle vart över till att köra går oftast till att reparera
//Fredde
f_sjoberg@hotmail.com , 0763455321
f_sjoberg@hotmail.com , 0763455321
tobbe tlrecond wrote:det är mest en intresse koll.jag vet inte om jag ska sälja ! känns som att jag inte har mer tid till den.har ju knappt tid att köra.
Näää..! Å nä tack! Inte så
Säljer du bilen så kommer jag och min kolega Vladimjir Andreijevski från Krakow ner och slår ihjäl dej med en ryssk munkavel i guldlame'
Tragiskt att de ska behöva sluta så här Tobbe
Allvarligt, sälj INTE bilen!
Det finns ett fåtal E30 "om ens någon" som är sååå rakt igenom byggd på bara det värsta bitarna
Sitter du inte i ekonomisk tokknipa, så ställ undan den, vänta lite och hux flux så finns de lite tid över och suget efter kärran blir oemotståndligt, "du bara Måste ut å gasa".
Sälj inte, du kommer ångra dej.
Höres.
MVH//Tobbe P
- Strandholm
har du inte läst tråden där vi rackar ner på intressekollare? Fy skäms på dig
Håller med fisåkare, ställ undan och gasa nästa sommar, får du inge mer sug så har ju alltid barnen nått att övningsköra i när det blir dags för det
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
håller med dem andra..
fundera verkligen över ifall du vill sälja.. är du inte i pengabehov, ställ då undan den tills vidare...
i annat fall kommer du få massa samtal i stil med " eyyy bilen går brå eller, hur micke benzin dricker den.... kom igen nu fixza brå pris till mig brrrooozzzzzzaaannn, 50 lax ja kommer nu"....
undra från vem ...
fundera verkligen över ifall du vill sälja.. är du inte i pengabehov, ställ då undan den tills vidare...
i annat fall kommer du få massa samtal i stil med " eyyy bilen går brå eller, hur micke benzin dricker den.... kom igen nu fixza brå pris till mig brrrooozzzzzzaaannn, 50 lax ja kommer nu"....
undra från vem ...
- tobbe tlrecond
jag har haft en vecka semester o när jag kom tillbaka kändes allt så jävla tråkigt.[/quote]
Välkommen till livet Klart du ska behålla din raket!
Det här med tråkigt ordnar nog sej när du tagit en vända i bilen
Mvh Macke..
Välkommen till livet Klart du ska behålla din raket!
Det här med tråkigt ordnar nog sej när du tagit en vända i bilen
Mvh Macke..
E30 325ixtt håller på o bli förförd av stygga KKK27an, som nu blir brädad av grymma gt42an...
tobbe tlrecond wrote:Jag ska köra edps i malmby sen ställer jag in bilen för vintern.
annonsen var ju bara en liten intresse koll
jag har haft en vecka semester o när jag kom tillbaka kändes allt så jävla tråkigt.
Häng med och kör på Björkvik på lördag. Kör lite bana istället för bara rakt fram Jag skulle också tröttna på att bara trycka gasen i botten och vänta på en papperslapp med lite siffror. Det gjorde jag när bilen stod på rullar för att mäta effekt, sen har jag använt ratten.
Du kommer inte vilja sälja bilen efter du har tagit ut den på bana.
Ps. Kommer förbi med manualen i helgen.
- tobbe tlrecond