fisherman wrote:när kommer den längre filmen då?
Chrille wrote:Den kommer till Sommaren...
Inlägget precis innan dig ^^
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Jo det är klart...men att ta ur motorn och kanske byta lite lager och svarva kolvar och oringa och svetsa kostar ändå inte sådär jättemycket jämförelsevis. Tråkigt om man fixar allt bra som det är nu, kör ut och åker så råkar man blåsa packningen och spräcka toppen och grejer, just när det är som roligastChrille wrote:Att behöva ta ur motorn stör mig inte, det är smidigt gjort. Det är mer det ekonomiska som stör mig. Känss också jäkligt surt att behöva lyfta toppen nu när man precis bytt packning och bultar..
Zwofurti wrote:
Du måste vara den snålaste biltrimmare jag nånsin hört talas om
wuffee wrote:Jag kommer köra org. komp oringat och inte under 1.5..
Dock har ju jag msd dis-4 tängning och haltech sprut så har ju hyfsat bra koll på den biten iaf! Å jag kommer, till att börja med, köra med osvetsad topp
TROLIGEN får jag väl bakläxa, men kul å testa lite
Mvh
uffe
Overcharged wrote:wuffee wrote:Jag kommer köra org. komp oringat och inte under 1.5..
Dock har ju jag msd dis-4 tängning och haltech sprut så har ju hyfsat bra koll på den biten iaf! Å jag kommer, till att börja med, köra med osvetsad topp
TROLIGEN får jag väl bakläxa, men kul å testa lite
Mvh
uffe
Vad har du för komp. original då? skulle inte du köra med e85?