fisherman wrote:när kommer den längre filmen då?
Inlägget precis innan dig ^^Chrille wrote:Den kommer till Sommaren...
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Jo det är klart...men att ta ur motorn och kanske byta lite lager och svarva kolvar och oringa och svetsa kostar ändå inte sådär jättemycket jämförelsevis. Tråkigt om man fixar allt bra som det är nu, kör ut och åker så råkar man blåsa packningen och spräcka toppen och grejer, just när det är som roligastChrille wrote:Att behöva ta ur motorn stör mig inte, det är smidigt gjort. Det är mer det ekonomiska som stör mig. Känss också jäkligt surt att behöva lyfta toppen nu när man precis bytt packning och bultar..
Zwofurti wrote:
Du måste vara den snålaste biltrimmare jag nånsin hört talas om![]()
Vad har du för komp. original då? skulle inte du köra med e85?wuffee wrote:Jag kommer köra org. komp oringat och inte under 1.5..
Dock har ju jag msd dis-4 tängning och haltech sprut så har ju hyfsat bra koll på den biten iaf! Å jag kommer, till att börja med, köra med osvetsad topp
TROLIGEN får jag väl bakläxa, men kul å testa lite
Mvh
uffe
Jag har faktiskt inte kollat vad jag har för komp på min spis.. men de blir väl som max 9.4 - 9.5 (har lite störra FB-rum än org.).. Å givetvis kommer jag köra på e85.. glömde säga deOvercharged wrote:Vad har du för komp. original då? skulle inte du köra med e85?wuffee wrote:Jag kommer köra org. komp oringat och inte under 1.5..
Dock har ju jag msd dis-4 tängning och haltech sprut så har ju hyfsat bra koll på den biten iaf! Å jag kommer, till att börja med, köra med osvetsad topp
TROLIGEN får jag väl bakläxa, men kul å testa lite
Mvh
uffe