ge fan i det nu. du blir ju bara mer och mer sjuk av det?Doktorn wrote:Whisky är ju lite brunaktig till färgen. Kan det räknas som fullkornssprit? Är det nyttigt att dricka den isf? Hoppas det
Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Re: Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden
/Henrik
Jag fick en röd korv när jag va 5år. Sen låg brödet vid sidan om. Och en kladd med senap och något de kallade ketchup. Men det va konstiga prickar i och genomskinligt. Jag åt den inte.
Så jag har hatat danmark i ca 25 år nu. Att de har mage att traumatisera barn på det viset..
Kul att du nämner det där med whiskey. För killen jag hade som extravikt på benböjen idag hade laddat med fyra glas royal lochnagar då svärfar till honom fyllde år.
Så jag har hatat danmark i ca 25 år nu. Att de har mage att traumatisera barn på det viset..
Kul att du nämner det där med whiskey. För killen jag hade som extravikt på benböjen idag hade laddat med fyra glas royal lochnagar då svärfar till honom fyllde år.
HenrikF wrote:ge fan i det nu. du blir ju bara mer och mer sjuk av det?Doktorn wrote:Whisky är ju lite brunaktig till färgen. Kan det räknas som fullkornssprit? Är det nyttigt att dricka den isf? Hoppas det
Är det inte nyttigt menar du?
Henrik Braun
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
0708438759
Bullen! wrote:Jag fick en röd korv när jag va 5år. Sen låg brödet vid sidan om. Och en kladd med senap och något de kallade ketchup. Men det va konstiga prickar i och genomskinligt. Jag åt den inte.
Dom är inte kloka i danmark. Det räcker att gå in i en affär där de säljer ost för att konstatera det.
Henrik Braun
0708438759
0708438759
Blir du frisk av det:)?Doktorn wrote:HenrikF wrote:ge fan i det nu. du blir ju bara mer och mer sjuk av det?Doktorn wrote:Whisky är ju lite brunaktig till färgen. Kan det räknas som fullkornssprit? Är det nyttigt att dricka den isf? Hoppas det
Är det inte nyttigt menar du?
/Henrik
Man känner ju doften av ostbutikerna ett par kvarter bort så jag manövrerar alltid åt andra hållet. Hockeyhandskar luktar bättre.
Jepp! Var förkyld som fan i fredags kväll, en stadig extra finkel och 6 dagar senare så blev jag som ny!HenrikF wrote: Blir du frisk av det:)?
Henrik Braun
0708438759
0708438759
Aha. då funkar det!
Därför man aldrig ser förkylda a-lagare? Dom är kärnfriska hela högen
Därför man aldrig ser förkylda a-lagare? Dom är kärnfriska hela högen

/Henrik
Denna kan va för mycket för tunna stockholmare och feta skåningar. Så jag rekommenderar inte att "haters" klickar på länken nedan. Det kan ge ökad puls och stresshormoner som inte lägger sig på ett tag.
http://i919.photobucket.com/albums/ad34 ... 125968.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
Jordnötter...
http://i919.photobucket.com/albums/ad34 ... 125968.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
Jordnötter...
- Strandholm
härligt, hantelpress med 5 kilos hantlar är inte illa pinkat.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Helvete Bullen! Nu blev jag besviken!Bullen! wrote:Denna kan va för mycket för tunna stockholmare och feta skåningar. Så jag rekommenderar inte att "haters" klickar på länken nedan. Det kan ge ökad puls och stresshormoner som inte lägger sig på ett tag.
Jordnötter...
Du förstörde helt min bild av dig!
Jag trodde du gasta något liknande som Coleman "Lightweight baby! ..ain't nothing but a peanut!" när du pressar!

(välkommen tillbaks och ös på med matnyttig info som det kallas!)
Jag är så tyst å försynt. Lågmäld rent utav. Låter nästan aldrig som en neger.
haha manligt, de där hade jag fått rakt i bröstet och förmodligen kapat hela armen vid axlen.
Fett ounderground gym, där kan man ju dopa sig ifred
Fett ounderground gym, där kan man ju dopa sig ifred

People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Det går verkligen inte. Polischef l-o stålner som utför dopingtester genom RF sitter i styrelsen och är flitig med tester. Hans dotter är ordförande i klubben.
Här är hans väska.

Här är hans väska.

Last edited by Bullen! on 24 Mar 2012, 18:13, edited 1 time in total.
De stora starka killarna hänger andra sidan länsgränsen.
haha lägg honom i ett badkar med en 62kg hanten i bröstet och fyll upp =)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Det tycker jag inte. är ju bra att ha en som håller ordning på gymmet.