JimmyA wrote:förra veckan drömde jag att jag hade jätte små flodhästar under badkaret vad fan betyder det egentligen? började garva på eftermiddagen samma dygn när jag kom på det.
är det nån mer än jag som vaknat upp utan att kunna röra på sig? första gången var det riktigt jävla äckligt trodde fan man va förlamad! enda teorin jag hört är att hjärnan är vaken men att kroppen fortfarande sover. upplevt detta 5-6ggr sjuuukt jobbigt!
har du silverfiskar i badrummet som du drömmer om
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Dawe_A wrote:Sitter och samlar fakta om sveriges elproduktion
Synd att du inte var inne på karlshamns kraft, de hade mindre öppet för några veckor sedan. De kunde redogöra precis. Vi gick igenom allt från kontrollrum, strömavbrott till där oljan tas in.
sitter på jobbet och har så satans ont i foten efter att frun låste in mig i huset och var tvungen att hoppa ut ur ett fönster och givetvis landade man på hälen..... kul att köra 200mil i morgon med en fot man inte kan stödja på
egut wrote:sitter på jobbet och har så satans ont i foten efter att frun låste in mig i huset och var tvungen att hoppa ut ur ett fönster och givetvis landade man på hälen..... kul att köra 200mil i morgon med en fot man inte kan stödja på