hoppas på att jag kan vara med och leka nästa gång
Skönt att ni kom hem iaf!
Nästa gång vill jag se vad bilen går för och förhoppningsvis så har jag fått ihop nån bil så jag kan vara med och köra också.
Du har ingen bild under huven, kom på att jag aldrig bad om att få kika
ja det var lite nervöst där ett tag,vore tråkigt om hardyskivan hade gett upp helt typ i tunneln eller nåt..
jadå det är lungt!det var planen att jag skulle vart med men min drivlina var inte helt med på noterna,men det var tur jag inte hade slicksen med upp för då hade jag nog kört iaf om jag känner mig själv rätt
jänkekompressorn kanske?:twisted:
nejdu det är dåligt med såna faktiskt,ni får ta och pallra er ner hit till nyköping i helgen,det är bilträff här och min bil ska stå utställd då lovar jag att du får kolla under huven hur mycket du vill
aha du menar så
nä men det förstod jag med men det "roliga" var termen "inatt" då jag inte kom iväg från startlinjen pg a skjuten soppapumpssäkring, 2 ggr dessutom därmed min undran...
men med hel säkring ska den ligga på strax över 500 påsar beroende på insugstemp...
TurboFall wrote:va fränt att se bilen i norrköping,men man blev fan inte nöjd när skitsäkringarna gick hela tiden men annars en jävla fin bil (Y) tummen upp
tackar tackar!ne jag blev inte så nöjd jag heller,hade iofs inte haft en chans mot cossien då jag körde på 18" tummarna men iaf.
det hela berodde på att något i bakvagnen har släppt(har inte kollat upp vad än bytte bara till bruksbilen när jag kom hem)för vid gaspådrag så slår det nåt enormt i karossen vilket får till följd att pumparna (som ligger i reservhjulsbaljan) löser ut.måste försöka kolla upp det idag eller imorrn,är ju valhalla cup i helgen.
igår kollade jag upp vad som var fel,stödlagret är helt ihjäl så kardan härjar runt lite.därav vibrationerna...
så nu har jag kört sönder 2 drivaxlar,ett stödlager,en hardyskiva (den nya är på gång nu också såg jag igår) och en växellåda i år och säsongen har knappt börjat än... känns som att det blir en låång sommar...
trist låter de iaf som.. men stenhård bil iaf.. hoppas man får se den i slutet av sommarn då man troligtvis flyttar till norrköping.. ligger väl typ vid nyköping va? =)
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
DelJoJJo wrote:trist låter de iaf som.. men stenhård bil iaf.. hoppas man får se den i slutet av sommarn då man troligtvis flyttar till norrköping.. ligger väl typ vid nyköping va? =)
ja det är en aning trist,men men.
du det kommer du garanterat få isf!jag brukar åka på det mesta i bilträff-väg så norrköping första helgen i månaden lär vara bokat.
vore kul att få se din bil också!!