De är de du vill eller?peppe wrote: - Kul att den håller ihop. Addera 1kg ladd på det du har nu så det börjar hända saker, då kanske vi får se glykos på din med


Adios!

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Nej det vill jag absolut inte.Nicke Nyman wrote:De är de du vill eller?peppe wrote: - Kul att den håller ihop. Addera 1kg ladd på det du har nu så det börjar hända saker, då kanske vi får se glykos på din medJaa 1,8kg ladd vore inte fel!
Adios!
Hahaha, min bil kommer aldrig bli de, förstå de nångång... Men nångång i framtiden ska ja väl försöka bygga värre än dig!peppe wrote:Nej det vill jag absolut inte.Nicke Nyman wrote:De är de du vill eller?peppe wrote: - Kul att den håller ihop. Addera 1kg ladd på det du har nu så det börjar hända saker, då kanske vi får se glykos på din medJaa 1,8kg ladd vore inte fel!
Adios!
Men jag vill ju att din bil ska vara konkurans kraftig mot mig i sommar, det kräver ju lite mer flås
1+1 eller hur ?
Dels för att ja bytt turbo o gjort om kollektorn lite, sen tycker ja väl inte att positionen va optimal, lite utsatt kändes de som... Så ja flytta på den dit istället! Ja är nöjd o de är väl de som känns viktigast...johanedstrom wrote:roligt att det händer lite på E21an!!
varför flyttar du wg? fugerade det inte bra som det var förut..
Lycka till!
Vi lånar VEMS-kittet av Mattias o drar upp ny kabelhärva på en kväll, kontaktera och sätta ihop, ut o gasa tills bilen rasa...peppe wrote:Tycker att skiten borde släppa, helt klart.
Är ju inte vettigt att man ska förlora så här många bygg dagar över en förkylning.
Jag blev säkert sjuk bara för att ALLT på bilen är klart förutom toppen och elhärvan, man ska tydligen inte vara ute i god tid