Alpina B3 3.2 -97 SÅLD

Sälj dina trimdelar

Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast

Bullen!

Re: Alpina B3 3.2 -97

Post by Bullen! »

Glider runt i morsans 850 automat och det är fasen inte fel med bara två pedaler i en bil. Speciellt efter knäböj och vadpressar. Då är inte 618 plattan trivsam alls.

(ja, jag är sugen men ser fasen ingen lucka i det närmsta att dra 60mil å kika, vilket grämer mig då jag väldigt gärna vilja se denna och få en uppfattning om skicket på detaljnivå, så som eventuell rost/omlack och omfattningen på eventuella skavanker.)
pizza

Post by pizza »

Bullen! wrote:Glider runt i morsans 850 automat och det är fasen inte fel med bara två pedaler i en bil. Speciellt efter knäböj och vadpressar. Då är inte 618 plattan trivsam alls.

(ja, jag är sugen men ser fasen ingen lucka i det närmsta att dra 60mil å kika, vilket grämer mig då jag väldigt gärna vilja se denna och få en uppfattning om skicket på detaljnivå, så som eventuell rost/omlack och omfattningen på eventuella skavanker.)
bekant till mig som hade denna samtidigt som jag hade min B3 3.2 manuell, som jag kommer ihåg den är den i RIKTIGT fint skick för sin ålder, vill säljaren så kan jag ju titta på den åt dig Bullen så får du en uppfattning om du vill åka eller inte. Som sagt, jag kommer ihåg den som riktigt fin, vill du kan jag mäta lacken å se om den är omlackad.
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
salis

Post by salis »

pizza wrote:
Bullen! wrote:Glider runt i morsans 850 automat och det är fasen inte fel med bara två pedaler i en bil. Speciellt efter knäböj och vadpressar. Då är inte 618 plattan trivsam alls.

bekant till mig som hade denna samtidigt som jag hade min B3 3.2 manuell, som jag kommer ihåg den är den i RIKTIGT fint skick för sin ålder, vill säljaren så kan jag ju titta på den åt dig Bullen så får du en uppfattning om du vill åka eller inte. Som sagt, jag kommer ihåg den som riktigt fin, vill du kan jag mäta lacken å se om den är omlackad.
Vänster framskärm och bakluckan är omlackad vad jag vet (båda bytta till nya). Han som tog in den i sverige, någon av autopower admin, la ner en hel del på att få den i toppskick. Stenskott å tvättrepor finns. Ni är mer än välkomna och komma och kolla på den och uppskatta skicket själva. Försöker verkligen inte lura någon eller försköna skicket på bilen.
salis

Post by salis »

70 000:-
salis

Post by salis »

Såld
Post Reply