Köpt grejer på fyllan?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Det finns ingen normal människa som vill gå ut i hela karlskrona frivilligt!Magnaten wrote:Finns det nån normal människa som vill gå på nivå frivilligt?
Nu har jag absolut inget emot folket som bor där för det finns många sköna jävla puckon i staun men för att vara en stad i den storleken så suger utelivet nå helt fruktansvärt!!
nae! karlskrona <---- 6 mil karlshamn 6 mil ----> kristianstad = PARTY!!
Henrik Braun
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
Så länge man inte köper farmen så får man väl vara glad.. 

- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
- bingsingen
Magnaten wrote:Ber lite om ursäkt.... Trodde det var nivå i göteborg som menades
du äää inte van me storstan ahahah
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
-
+1 Har aldrig testat att festa i Kristianstad men det kanske är dags och testa, har hört att kvalitén på brudarna är bättre än här i staunDoktorn wrote:Det finns ingen normal människa som vill gå ut i hela karlskrona frivilligt!Magnaten wrote:Finns det nån normal människa som vill gå på nivå frivilligt?
Nu har jag absolut inget emot folket som bor där för det finns många sköna jävla puckon i staun men för att vara en stad i den storleken så suger utelivet nå helt fruktansvärt!!
nae! karlskrona <---- 6 mil karlshamn 6 mil ----> kristianstad = PARTY!!

Pain is just temporary, glory last forever.
Jens Abrahamsson
0708323221
Jens Abrahamsson
0708323221
CrazyVikingsRacing wrote:+1 Har aldrig testat att festa i Kristianstad men det kanske är dags och testa, har hört att kvalitén på brudarna är bättre än här i staunDoktorn wrote:Det finns ingen normal människa som vill gå ut i hela karlskrona frivilligt!Magnaten wrote:Finns det nån normal människa som vill gå på nivå frivilligt?
nae! karlskrona <---- 6 mil karlshamn 6 mil ----> kristianstad = PARTY!!.
Kristianstad /kalmar är heller ingen hitt enligt mig... fast bättre än i karlskrona =)
Har bara varit i sthlm/göteborg och malmö o festat nu senaste halvåret så man har blivit lite kräsen

People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
- Strandholm
ryktas att magneten är stammis!pampers_38 wrote:pelko wrote:Magnaten wrote:Ber lite om ursäkt.... Trodde det var nivå i göteborg som menades
Trodde ni menade nivå i sthlm?? För där dit går man inte frivilligt om man är frisk i huvudet!!
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Det ryktas att du städar muggen därStrandholm wrote:ryktas att magneten är stammis!pampers_38 wrote:pelko wrote:
Trodde ni menade nivå i sthlm?? För där dit går man inte frivilligt om man är frisk i huvudet!!

Finns det ens ett nivå i sthlm?
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Heter egentligen Nivå22 men ruggigt dräggigt och bara sv'rt skallar därMagnaten wrote:Det ryktas att du städar muggen därStrandholm wrote:ryktas att magneten är stammis!pampers_38 wrote:
Finns det ens ett nivå i sthlm?
http://www.niva22.se/
Finns ett ställe tillochmed i Vingåker som heter Nivå

-073-7266 822-
325 e36, 558nm 415whp@ 1,2bar Såld