sen vet jag inte om man får wiggins klämmorna på köpet då? annars är det 2000kr/st till hehe hoppas att dom ingår
haha upptäckte då jag kollade på tibus att jag har ju ungefär ett 50tal sånna SNORdyra klamrar som bara ligger och skräpar i en kartong i källaren!
haha nog dåligt att man bara råkar ha en kartong med wiggins klämmor
jag vill också ha såna, men vet inte vilka storlekar än
och 2000kr/st då är det bara att inse att man aldrig någonsin kommer ha några hehe
Mvh
haha ja de e sant! ja dem jag har ser då EXAKT likadana ut så skulle väl anta att det är wiggins sitter då på högtrycks soppa system! sen vars de sitter de är en helt annan historia!
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
Inom rallycross så är det ju ofta väldigt hemligt å hysch hysch om hur insugen är utformade så därför ställer jag mig fårgan - Vad är så jäkla speciellt med dom?
halvordsson wrote:Inom rallycross så är det ju ofta väldigt hemligt å hysch hysch om hur insugen är utformade så därför ställer jag mig fårgan - Vad är så jäkla speciellt med dom?
då e de sugmotor och oftast så är dom uträknade för bra flöde och för att ge bäst effekt vid rätt varvtal osv... sen att dom inte berättar vad dom har sitter bara i att dom själv inte vet eller så är dom bara dryg i huvudet, finns nog ingen som vunnit en RC tävling bara på grund av att dom har bäst insug.
säker någon som tycker jag e dryg i huvudet som säger så men de e min åsikt iaf.
halvordsson wrote:Inom rallycross så är det ju ofta väldigt hemligt å hysch hysch om hur insugen är utformade så därför ställer jag mig fårgan - Vad är så jäkla speciellt med dom?
då e de sugmotor och oftast så är dom uträknade för bra flöde och för att ge bäst effekt vid rätt varvtal osv... sen att dom inte berättar vad dom har sitter bara i att dom själv inte vet eller så är dom bara dryg i huvudet, finns nog ingen som vunnit en RC tävling bara på grund av att dom har bäst insug.
säker någon som tycker jag e dryg i huvudet som säger så men de e min åsikt iaf.
Kamaxlar va ju döhemligt för några år sen oxå. Det va väldigt häftigt att ha hemliga sådana iaf.