Tatuerings Tråd!

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Wiic

Post by Wiic »

Grefven wrote:Här blir det en spontanbild på dass, då syns iaf lite tatueringar på fingrarna ;-)

Image

I know, i'm a poser

Någon tränar ser jag! :) Trevligt med fler som tränar..
E30 M50.
JannePower

Post by JannePower »

Grefven wrote:Här blir det en spontanbild på dass, då syns iaf lite tatueringar på fingrarna ;-)
Broiler..... ;-)

Image

I know, i'm a poser
Grefven

Post by Grefven »

Det va ju en spontanbild. Åker en kamera fram så blir det en pose automatiskt. Kan inte hjälpa det :-)

Får se om jag har några andra vettiga bilder liggandes. På tatueringarna då...

OT: 90kg på 175cm. 80cm i midja. Ganska bra ratio trots allt.
JMK Racing

Post by JMK Racing »

Grefven wrote:Det va ju en spontanbild. Åker en kamera fram så blir det en pose automatiskt. Kan inte hjälpa det :-)

Får se om jag har några andra vettiga bilder liggandes. På tatueringarna då...

OT: 90kg på 175cm. 80cm i midja. Ganska bra ratio trots allt.

Riv av lite kläder nu o låt tjejen fota så vi får se lite Gangsta-Tattoo :wink:
Det går bra i gymmet ser ja,tränar själv rätt hårt men dras med tennis arm för tillfället..
Magnus /// Kristiansson
Bmw m3e30 2.8l
Effekt 500whp & 700wnm
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=41361
Grefven

Post by Grefven »

JMK Racing wrote:Det går bra i gymmet ser ja,tränar själv rätt hårt men dras med tennis arm för tillfället..

använd dragremmar där man kan. tänk även på att inte hålla så hårt i stängerna. ibland när man curlar så kniper man ju om stången som om man ska försöka mosa den. det behöver man ju inte och det är jävulskt påfrestande för fästet mot armbågen.

vilket ger tennisarmbåge.

va rädd om axlarna när du pressar tungt. bänkpressar över 150kg osv så kan rotatorcuff bli jävulskt ansträngd trots att du kanske själv har bra muskelmassa och kan mosa på högre vikter rent styrkemässigt. det kommer på en pressning oxå. du kan kört en femma på 150kg i bänkpress och allt känns lungt och när du ska upp med sexan så knyter det till. sen sitter det i 6 månader. har du minsta lilla känning så vila överdrivet länge.

det är det enda som strulat för mig. satt i 6-7 månader första gången. har liten känning nu oxå så jag tränar inte med något motstånd alls i dom övningarna knappt. erfarenheter säger att det är rätt väg att gå. hellre att vara utan framsteg än att ta steg tillbaka.
Grefven

Post by Grefven »

tog en lunarstormsbild för att skicka till polaren som inte kunde hänga med och träna idag p.g.a förkylning. som lite pik för att jag är på gymmet och växer och han ligger hemma i soffan och krymper.

Image[/

där ser man mina oldschool skallar jag gjort på knäna nyligen. (och jag som bad om att få posta bilderna själv så att de skulle bli fina bilder och rättvis färgåtergivning. :lol: )

men jag får leta fram bilderna från den bärbara hårddisken sen när jag fått tummarna ur och handlat en ny laptop. där har jag vettiga bilder på bara tatueringarna och inte en massa poserande.

jag kommer nog vara med i nästa eller nåt av de kommande nummren av scandinavian tattoo magazine oxå. det var en ganska stor intervju så jag hoppas det blir ett vettigt reportage. jag kan säga ifrån när det är med.
BADASS_M

Post by BADASS_M »

här är min som kusin gjorde. fick vara försökskanin då det var hans första tatto :)

Image
Dawe_A

Post by Dawe_A »

Grefven wrote:tog en lunarstormsbild för att skicka till polaren som inte kunde hänga med och träna idag p.g.a förkylning. som lite pik för att jag är på gymmet och växer och han ligger hemma i soffan och krymper.

Image[/

där ser man mina oldschool skallar jag gjort på knäna nyligen. (och jag som bad om att få posta bilderna själv så att de skulle bli fina bilder och rättvis färgåtergivning. :lol: )

men jag får leta fram bilderna från den bärbara hårddisken sen när jag fått tummarna ur och handlat en ny laptop. där har jag vettiga bilder på bara tatueringarna och inte en massa poserande.

jag kommer nog vara med i nästa eller nåt av de kommande nummren av scandinavian tattoo magazine oxå. det var en ganska stor intervju så jag hoppas det blir ett vettigt reportage. jag kan säga ifrån när det är med.

Ser ut att vara ett skönt underground gym, din jävla roidare :twisted:
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!

E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Grefven

Post by Grefven »

Under marken är det. Skyddsrummet under idrottshallen i bromölla. Ett väldigt bra gym faktiskt. Dock inget man ska va medlem i om man har något att dölja. Polischef och dopingkotrollant L-O Stålner är aktiv gymmare och styrelsemedlem. Så de som roidar lär hålla sig där ifrån.
Moker

Post by Moker »

Grefven wrote:Under marken är det. Skyddsrummet under idrottshallen i bromölla. Ett väldigt bra gym faktiskt. Dock inget man ska va medlem i om man har något att dölja. Polischef och dopingkotrollant L-O Stålner är aktiv gymmare och styrelsemedlem. Så de som roidar lär hålla sig där ifrån.

Är gymmet med i rf?? :wink: bara för att man har en polis i gymmet så betyder de inte att han testar alla, eller?
Grefven

Post by Grefven »

Moker wrote:
Grefven wrote:Under marken är det. Skyddsrummet under idrottshallen i bromölla. Ett väldigt bra gym faktiskt. Dock inget man ska va medlem i om man har något att dölja. Polischef och dopingkotrollant L-O Stålner är aktiv gymmare och styrelsemedlem. Så de som roidar lär hålla sig där ifrån.

Är gymmet med i rf?? :wink: bara för att man har en polis i gymmet så betyder de inte att han testar alla, eller?

ja det är RF anslutet. Bromölla AtletKlubb - BAK heter det. de testar frekvent. jag har blivit testad där en gång för nåt år sen drygt och på jobbet två gånger i år.

de har ganska hård policy på jobbet förövrigt. vad gäller allt. de nya direktiven som kom ut lät nästan som ett kommunistiskt nordkorea. röka osv kan de ju spåra ganska långt tillbaka. så inte ens på semestern får någon hippie röka på. sånt drabbar ju inte mig men jag tycker det är lite väl hårt. vad folk gör när de inte är på jobbet skulle ju kvitta. man kan ju dricka sprit en lördag och gå till jobbet på måndagen. men det går inte att röka första semesterveckan och sen komma tillbaka till jobbet 4 veckor senare. lite skevt.

våld, hot och hot om våld innebär omedelbar uppsägning.
att ha med sig kvinnoförnedrande tidningar eller via något annat medie kika på sånt innebär omedelbar uppsägning.

de har t.o.m ett angivningssystem. så om jag hör någon säga att en sommajobbare är sexig, ful, idiot eller något annat nedvärderande så kan jag anmäla detta för utredning.

om man talar nedvärderande om företaget så innebär det omedelbar uppsägning.

bara jag som tycker att det låter som kim jong il köpt företaget??

jävligt OT blev jag nu igen. men det retar mig att det ska behöva komma sådana storebrorfasoner. jag skulle ju aldrig ange någon som glor på en 18 årig städerskas ass. men det finns ju dom som ska vara såjävla duktiga och köper detta med hull och hår.
_2499

Post by _2499 »

vad är det för jobb du har Grefven?
Wiic

Post by Wiic »

Grefven wrote:
JMK Racing wrote:Det går bra i gymmet ser ja,tränar själv rätt hårt men dras med tennis arm för tillfället..

använd dragremmar där man kan. tänk även på att inte hålla så hårt i stängerna. ibland när man curlar så kniper man ju om stången som om man ska försöka mosa den. det behöver man ju inte och det är jävulskt påfrestande för fästet mot armbågen.

vilket ger tennisarmbåge.

va rädd om axlarna när du pressar tungt. bänkpressar över 150kg osv så kan rotatorcuff bli jävulskt ansträngd trots att du kanske själv har bra muskelmassa och kan mosa på högre vikter rent styrkemässigt. det kommer på en pressning oxå. du kan kört en femma på 150kg i bänkpress och allt känns lungt och när du ska upp med sexan så knyter det till. sen sitter det i 6 månader. har du minsta lilla känning så vila överdrivet länge.

det är det enda som strulat för mig. satt i 6-7 månader första gången. har liten känning nu oxå så jag tränar inte med något motstånd alls i dom övningarna knappt. erfarenheter säger att det är rätt väg att gå. hellre att vara utan framsteg än att ta steg tillbaka.

Håller med. Tränar också riktigt jävla hårt o ger allt nu. Körde 2 set på 110 i bänk o 46kg i hantelpress innan i veckan och har nu så förbannat i axlen o upp i nacken vilket leder till en jävla huvudvärk.. Kommer nu ta det förbannat lugnt o försöka få bort det.. :)
Mvh
E30 M50.
Grefven

Post by Grefven »

fabriksjobb på en pappers och massaindustri.

sverige ska ju vara så duktigt när det gäller allt så det lär väl starta en massa statligt subventionerade organisationer som kommer se till att sånt efterföljs.

för vi kommer själv rösta igenom sånt vilket år som helst med motiveringen.

"men vadå? har man rent mjöl i påsen så har man inget att vara rädd för".

de begriper inte vad de röstar för. detta på mitt jobb röstade 93% ja till.

frågeställningen var följande:

1. vill du arbeta med en berusad eller narkotikapåverkad medarbetare. ja/nej

2. tycker du det är ok om någon ger sig på en annan medarbetare och brukar våld eller hotar denna? j/n

3. tycker du att alla anställda ska bemötas med samma respekt och inte bli utsatta för trakasserier utifrån vilket kön de tillhör? j/n

4. skulle du kunna tänka dig slumpmässiga drogtest för en säkrare arbetsplats?

lite ledande frågor va? klart fan man får en sak genomröstad då.

skulle det varit

1. vill du fortfarande kunna ta några öl på östersjöfestivalen trots att du ska jobba dagen efter eller du vill bli varslad om uppsägning om det inträffar.

2. ja, den går väl inte riktigt att ställa på något annat vis.

3. vill du få sparken om du prenumerarar på cafe och tar med den för att läsa på jobbet?

4. vill du bli jagad som fan och känna dig som en bov för att du går till jobbet på midsommardagen.
chribbe

Post by chribbe »

FY FAN för att gymma själv tar man 30kg i bänken :lol:
Sandén

Post by Sandén »

chribbe wrote:FY FAN för att gymma själv tar man 30kg i bänken :lol:

Jag tror du överdriver nu chribbe jag har sett din kroppsbyggnad o sååå mkt tar du inte :lol: :wink:
http://www.garaget.org/sanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
JWSE30

Post by JWSE30 »

Grefven wrote: vad folk gör när de inte är på jobbet skulle ju kvitta. man kan ju dricka sprit en lördag och gå till jobbet på måndagen. men det går inte att röka första semesterveckan och sen komma tillbaka till jobbet 4 veckor senare. lite skevt.

Jävlit skevt..

Du som har koll på dehär med träning har problem med att de strålar/värker i underarmarna när man kör tex biceps curls med skivstång, vad kan man göra åt det?

Går ju o köra med hantar ist ( då "strålar" det inte) men de tar ju inte lika gött.

Nåt bra tips?

Mvh
BMW E46 330xd

Jonas Wiktorsson Samuelsson
0733800160
Post Reply