har kollat runt endel. men inte många sidor som skriver ut alla måtten... Ska sitta som ett smäck i hålet på M kjolen...
Jag har kapat upp ett rostfritt 3" rör och lagit i rostfri plåt så det blir precis rätt bredd för att fylla hålet i M-spoilern. Ska göra en evo på slutröret i år och rulla ett rostfritt rundjärn inuti slutröret så det blir en fet blankpolerad kant.
har kollat runt endel. men inte många sidor som skriver ut alla måtten... Ska sitta som ett smäck i hålet på M kjolen...
Jag har kapat upp ett rostfritt 3" rör och lagit i rostfri plåt så det blir precis rätt bredd för att fylla hålet i M-spoilern. Ska göra en evo på slutröret i år och rulla ett rostfritt rundjärn inuti slutröret så det blir en fet blankpolerad kant.
du vet väl vart du skickar pipan på polering sen va, bäckis?
/mvh
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
Var meningen att jag skulle köra en 67BB, men då fanns det risk att jag inte ens skulle ha värsta M20:in i Avesta och det kan vi inte ta. Kompisen har köpt en 70:a till sin helsmidda M20 full med PPF godis, så jag blev tvungen att ta i lite till.
Hade det inte kommit en halvmeter snö på bilen så hade jag tänkt försöka få in den i helgen, men det får vänta till det blir lite varmare. Ska trots allt bara i med nya maskinen, bygga grenrör och insug samt byta styrväxel och kränghämmare, så det är väl egentligen inte mer än två helgers jobb innan den ska kunna rulla.