bmw_fredde e36 m3 3,2 turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- bmw_fredde
AndreasT wrote:Ser bra ut!
Skall själv börja bygga mitt avgassystem om några veckor, och ser du har 4 utblås som även jag tänkt bygga som.Några bilder på hur avgassystem ser ut? Har du kapat upp batterilådan på högersidan för att få plats med ljuddämparen där eller hur är det byggt?
Mvh Andreas
så gjorde jag iaf.
- bmw_fredde
tjenare, du satt och kolla på dina bilder du har lagt upp och på en av dem så har du en bild på blocket, med fläkt och generator monterad men min fråga är, vad är de för nått som sitter med t-korsen som sen lite hemma special gjort?
kör du med m3:ans spjällhus?
kör du med m3:ans spjällhus?
My life starts when the rpm hits RED
Aros Auto AB
Aros Auto AB
bmw_fredde wrote:
Hei, samme spjeldhus har jeg og jeg skal også ha en slik fuelrail...
Kjøpte du en fuelrail til M50, eller til S50?
bmw_fredde wrote:Adapterplatta med m3 spjällhus
Jeg har levert topp og spjeldhus fra meg for å få frest adapterplate, jeg beregnet ca 30mm plate. Noe slik du mått lage, eller fikk du kjøpt platta nonstans?
- bmw_fredde
Japp kör med m3 spjäll=) det är anslutningarna till nya oljefiltret och oljematningen till turbon! fick bli så fför det inte fick plats annars..
Kör med adapterplatt tror nog den är cirka 30mm jag kan ta en bild på den och lägga upp den här!
Fuelrailen är från PPF det är samma till m50 och s50 men olika fästen! PPF har fästen till båda..
Kör med adapterplatt tror nog den är cirka 30mm jag kan ta en bild på den och lägga upp den här!
Fuelrailen är från PPF det är samma till m50 och s50 men olika fästen! PPF har fästen till båda..
- bmw_fredde
- bmw_fredde
- bmw_fredde