Värde iphone 4
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
jag kan bara säga en sak..iphone ÄR världens bästa telefon,så är det bara.
kommer knappast att gå tilbaka till nån seg buggig SE eller Nokia efter detta.
klämde på polarens nya 4'a när jag var nere i tyskland för ett par veckor sen å kan bara säga en sak..SÅN FÅR DET BLI
kommer knappast att gå tilbaka till nån seg buggig SE eller Nokia efter detta.
klämde på polarens nya 4'a när jag var nere i tyskland för ett par veckor sen å kan bara säga en sak..SÅN FÅR DET BLI
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
- Fredriktak
Håller med, det känns kvalite och knapparna kändes rejäla, mot panasonics sonys philips dosor i bantad plast som knarrar när man klickar på knapparna.. -_-Grefven wrote:Underbart! Vem var idioten som kom på bantninghysterin på telefonerna??Brox wrote:Känns tyngre.
Tacka vet jag gammla uppviktade bang&olufsen fjärrkontroller på närmare kilot. Det är kvalitetskänsla!
BMW 318iS 16v -90
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
Jag är lite sugen på en Iphone just för att kolla lite mail pm osv men iphone4 är överkurs för mig! Vilken lur ska man skaffa då?
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
var kan man laga skärmen för 1280 kr??Wiic wrote:Håller med, utan tvekan den bästa pryl jag köpt. Dock ser touch displayen ut som ett spindelnät just nu, men reparerar gladeligen den för 1280:-. Kvaliten är otrolig, likaså nätet, mätte upp min hastighet på den och fick ut 5mb/s har jag för mig. Och det är fan inte dåligt i en lur..
Mvh
min är oxå crackad.
hur tålig är 4an? den har ju glas på BÅDA sidor?.. borde spricka sv minsta lilla stöt då ju?
en iphone har en knapp med gedigen känsla. resten och touch. det är ingen arbetstelefon utan ett lite finare instrument. den är inte stöt/fukt tålig alls.dgyldmark wrote:Är kvaliteen bättre än en vanlig traditionell mobil? Jag gör av med en om året. och hade gärna haft samma i 2 år.
man bör inte använda den som kapsylöppnare eller dörrstopp, inte heller blanda grogg. men det är nästan omöjligt p,g,a att den inte går ner i ett grogglas.
iphone är inte Dgyldmark-säker. men det finns det nog ingen telefon alls som är. iphone är en liten surfskärm som man kan ringa på. inget annat.
Min har jag tappat ut från bilen när jag körde och snackade i tele. Knapparna på sidan lossnade. Den har glidit 30m på verkstadsgolvet till en kollega, tappat den 10-15 gånger och allmänt inte skött den pga försäkring.
Den fungerar klockrent än. Så jag vill påstå att de funkar bra för hårda tag - om man har i bakhuvudet att man får en ny när/om den krashar.
Den fungerar klockrent än. Så jag vill påstå att de funkar bra för hårda tag - om man har i bakhuvudet att man får en ny när/om den krashar.
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
jag har hört att man kan laga ett sprucket glas billigare än så. men det har jag hört på internet och där är ca 50% lögner. har hört halva priset. men som sagt. bara hört.salle1001 wrote:var kan man laga skärmen för 1280 kr??Wiic wrote:Håller med, utan tvekan den bästa pryl jag köpt. Dock ser touch displayen ut som ett spindelnät just nu, men reparerar gladeligen den för 1280:-. Kvaliten är otrolig, likaså nätet, mätte upp min hastighet på den och fick ut 5mb/s har jag för mig. Och det är fan inte dåligt i en lur..
Mvh
min är oxå crackad.
hur tålig är 4an? den har ju glas på BÅDA sidor?.. borde spricka sv minsta lilla stöt då ju?
finns mycket How to do på tuben och google.
1200:- är dock rena välgörenheten det oxå. jämför gärna med en sprucken SE eller nokia display. man köpte alltid en ny telefon när dom sprack. för det var billigare. eller iaf mer lönt så att säga.
- Strandholm
Min 4a blev skickat från fabriken i honkong inatt.
Får den förhoppningsvis inom en vecka.
Appel UK säljer dom olåsta, men skickar bara till addreser i UK.
Så man får använda ett fraktföretag som man skickar den till och sedan skickar den hem till dig.
Apple drog 5700kr för en 16fgig från mitt konto i Lördags.
Sen kostar fraktföretaget några hundralappar också.
Men som sagt, olåst och lika dyr(billigare?) som i Sverige, men jag slipper så och köa som nån nörd utanför en butik i regnet
Hittade en film som är från en iPhone 4 som nån fjortis filmat. Ser jävligt bra ut.
http://www.youtube.com/watch?v=rCSKpngi ... re=related
Får den förhoppningsvis inom en vecka.
Appel UK säljer dom olåsta, men skickar bara till addreser i UK.
Så man får använda ett fraktföretag som man skickar den till och sedan skickar den hem till dig.
Apple drog 5700kr för en 16fgig från mitt konto i Lördags.
Sen kostar fraktföretaget några hundralappar också.
Men som sagt, olåst och lika dyr(billigare?) som i Sverige, men jag slipper så och köa som nån nörd utanför en butik i regnet

Hittade en film som är från en iPhone 4 som nån fjortis filmat. Ser jävligt bra ut.
http://www.youtube.com/watch?v=rCSKpngi ... re=related
David Levin
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
- Nisse Järnet
HTC Wlidfire eller SE X10 mini pro är två billiga och bra alternativ också.Rsjerry wrote:Jag är lite sugen på en Iphone just för att kolla lite mail pm osv men iphone4 är överkurs för mig! Vilken lur ska man skaffa då?
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Nej. Finns inget positivt att säga om dessa skitlurar,speciellt inte x10Nisse Järnet wrote:HTC Wlidfire eller SE X10 mini pro är två billiga och bra alternativ också.Rsjerry wrote:Jag är lite sugen på en Iphone just för att kolla lite mail pm osv men iphone4 är överkurs för mig! Vilken lur ska man skaffa då?

support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Jag får lov att hålla med. Provade en x10 och den känns som något från 90-talet i jämförelse med vad man är van vid.Magnaten wrote:Nej. Finns inget positivt att säga om dessa skitlurar,speciellt inte x10Nisse Järnet wrote:HTC Wlidfire eller SE X10 mini pro är två billiga och bra alternativ också.Rsjerry wrote:Jag är lite sugen på en Iphone just för att kolla lite mail pm osv men iphone4 är överkurs för mig! Vilken lur ska man skaffa då?
Ang att byta glaset gjorde jag det själv. Instruktionsvideo på youtube och en mini phillipsmejsel samt en sugpropp behövs. Glas köpte jag av en snubbe vid sätet av skanstullsbron på Söder samt en förskuren tejpbit att fästa nya glaset/digitizern med. Gick smidigt i arbetsbussen och kostade tot runt 600:- inkl verktyg.
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
- Nisse Järnet
Smaken är som baken
Råder iaf folk att testa grundligt och bilda sina egna uppfattningar. På tok för vanligt att nån som haft sin iphone i 2 år och sedan testar nån annan mobil i 5min och tänker fan vilket skit bara för att dom är så vana vid sitt äpple 

Last edited by Nisse Järnet on 29 Jul 2010, 22:16, edited 1 time in total.
Audi S5 B8 4.0t
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.