M20b20 skänkes
Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast
- Strandholm
Fan detta e ju bättre än julafton, vad kan vara bättre än motor delar =)
M20b20 stakarna skulle passa bra till mitt snikbygge, sånna tar ja gärna i mot gratis.. betala frakten förståss den kan ju inte kosta mer än ett par hundra
Någon som har en uppsättning fina stakar ?? PMa så fall
M20b20 stakarna skulle passa bra till mitt snikbygge, sånna tar ja gärna i mot gratis.. betala frakten förståss den kan ju inte kosta mer än ett par hundra

"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
De va snällt de..mattisE30tk wrote:Har redan lite dåligt samvete att jag gav bort toppen,så resten av sakerna är utan tvekan till dig..wuffee wrote:Jaha, ska jag bli av med stakarna också nu?...
Behöver allt i m20b20 väg jag kan få då jag säkert lyckas sprida både 1 och 2 motorer runt omkring mig i sommar
Uuuuh, har ni nåt på gång ni två eller?wuffee wrote:De va snällt de..mattisE30tk wrote:Har redan lite dåligt samvete att jag gav bort toppen,så resten av sakerna är utan tvekan till dig..wuffee wrote:Jaha, ska jag bli av med stakarna också nu?...
Behöver allt i m20b20 väg jag kan få då jag säkert lyckas sprida både 1 och 2 motorer runt omkring mig i sommar

You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
Jamen fruntimmer e bra att ha också.. dock så e de ju lugnt.. för ja skulle ju åkt med till dej först å sen raggatmattisE30tk wrote:Japp. men du vill ju inte va med, sticka till hallstahammar och jaga tjejer.DelJoJJo wrote:Uuuuh, har ni nåt på gång ni två eller?wuffee wrote: De va snällt de..
BLÄ![]()

You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline