Page 3 of 9
Posted: 09 Jul 2010, 16:15
by Blackbmw
Faan va snabbt du byggde ihop komplett turbo e30 då!!
Blir kul o se bilder o film!
Posted: 09 Jul 2010, 16:34
by markus
Jävlar inte illa med 460whp ur en helt orginal M50
Börjar bli oroligt många anledningar till att bygga M50 snart
Posted: 09 Jul 2010, 16:44
by Fredriktak
Gott!
Posted: 09 Jul 2010, 16:58
by Magnaten
upp me bilder då gubbfan
Posted: 09 Jul 2010, 18:37
by M-techer
Magnaten wrote:upp me bilder då gubbfan
Posted: 09 Jul 2010, 20:44
by ippe
Kul att det rullar!
Ska bli kul att se hur länge det håller
Posted: 10 Jul 2010, 00:52
by micke999
grymt vad vart de för ladd?sen hakar jag på alla andra om att bilder saknas hehe
Posted: 10 Jul 2010, 08:56
by Bäckis
1,5 bar. Rätt gött ur en gammal motor som sett betydligt bättre dagar.
Tog bilder igår kväll men de blev usla, gör ett nytt försök idag.
Posted: 10 Jul 2010, 10:07
by jorgen
Ganska lagom buseffekt i en e30 gatbil:-)
Posted: 10 Jul 2010, 11:42
by micke999
hur funkar sc62an på m50 fin respons?
Posted: 10 Jul 2010, 11:42
by Rsjerry
Fan vilken fin effekt dom lämnar m50 med enkla medel
Kommer jag skotta m20n någon gång så blir det nog fan en m50!
Posted: 10 Jul 2010, 11:43
by Fredriktak
Den är nog hysterisk, med 17" hjul och på gatan!
Posted: 10 Jul 2010, 14:42
by Bäckis
micke999 wrote:hur funkar sc62an på m50 fin respons?
Den laddar fullt strax efter 3500rpm. Skitgo på gatan, kraften finns så fort jag gasar minsta lilla.
Det är förvånansvärt bra fäste, perfekt gatbil.
Posted: 10 Jul 2010, 15:02
by micke999
precis som man vill ha de!
kommer du köra sc62 när de blir 2,9l?
Posted: 10 Jul 2010, 17:17
by Bäckis
Ja, samma turbo. Bör fixa ca 650 whp och ge fullt ladd runt 2-2500.
Posted: 10 Jul 2010, 17:43
by BusE
Såg bilen idag när jag var i verkstan och den var grymt snygg,fägen e riktigt snygg.
mvh.
Posted: 10 Jul 2010, 19:15
by johankihl