Posted: 11 Oct 2009, 20:26
Grenrör är överskattat!


måste va en efterbliven jänkare som tänkt till där.Sjögren Racing wrote:Grenrör är överskattat!
svar ja, enda sättet!JimmyA wrote:måste bara fråga er som bygger rör, ser så jävla tight ut att komma åt med svetsen överallt, punktar ni ihop det först å sen kapar av varje primärrör från båda flänsarna å helsvetsar rören å sedan svetsar på flänsarna eller?
inga dåliga agg och wg dom slösat på detdärJimmyA wrote:måste va en efterbliven jänkare som tänkt till där.Sjögren Racing wrote:Grenrör är överskattat!
Har för mig de e på nån ford puma v6 lr nått sånt så turbosarna kommer under baksätet för de ska gå igenom besiktnin lr va de va.motec wrote:inga dåliga agg och wg dom slösat på detdärJimmyA wrote:måste va en efterbliven jänkare som tänkt till där.Sjögren Racing wrote:Grenrör är överskattat!
http://www.motoiq.com/Blogs/Eric/wp-con ... ilure2.jpg
Beror ju helt och hållet på hur rördragningen ser ut innuti "dämparna"motec wrote:inga dåliga agg och wg dom slösat på detdärJimmyA wrote:måste va en efterbliven jänkare som tänkt till där.Sjögren Racing wrote:Grenrör är överskattat!
http://www.motoiq.com/Blogs/Eric/wp-con ... ilure2.jpg
dgyldmark wrote:Nu börjar vi prata grenrör HULTA!
Rören ligger någorlunda gämt, mellanrummet mellan rören. Man vill ha de där 12mm så 4 lager bandage går i mellan.Bmw*Alex wrote:dgyldmark wrote:Nu börjar vi prata grenrör HULTA!
vrf var just det där grenröret så "bra" då ?
mvh
kemppi mls-2300 tigolander_91 wrote:
Kan man inte skriva vad för svets man använt också? Bara ett förslag!
Det går inte snabbare för de Dan.dgyldmark wrote:Det många inte tänker på är att kim har polerat upp allt rostfritt till spegelbankt!