Posted: 16 Sep 2009, 19:44
Känns som att det är det alla strävar efter konstigt nog:)chribbe wrote:vill ha en bra turbo med bra effekt och tidigt laddBmwandreas wrote:Den är för stor för gatan tycker jag också.
Känns som att det är det alla strävar efter konstigt nog:)chribbe wrote:vill ha en bra turbo med bra effekt och tidigt laddBmwandreas wrote:Den är för stor för gatan tycker jag också.
skulle va fint med 800Bmwandreas wrote:Mycket effekt blir alltid segt. Men hur mycket ska du ha?
Kan titta på dynografer när jag åker till firman igen.chribbe wrote:frågan är hur mycket tidigare man får ladd. nu får jag vid 4700 ungefär
låter fint.Bmwandreas wrote:Kan titta på dynografer när jag åker till firman igen.chribbe wrote:frågan är hur mycket tidigare man får ladd. nu får jag vid 4700 ungefär
ja jag tänkte det. sugen?micke999 wrote:ska du sälja sx 1000?
Rickard bromsade ju 906 hk på hjulen med 2st 044 och E85 med denna kaross om jag inte minns fel.chribbe wrote:nu sitter motorn i igen. blir ett nytt rostfritt avgas system i 3 1/2 tum. hur långt räcker 2 st 044? sen ska bilen mappas och bromsas
hade han inte 3 när dom bromsade ur så mycket?TreLingon wrote:Rickard bromsade ju 906 hk på hjulen med 2st 044 och E85 med denna kaross om jag inte minns fel.chribbe wrote:nu sitter motorn i igen. blir ett nytt rostfritt avgas system i 3 1/2 tum. hur långt räcker 2 st 044? sen ska bilen mappas och bromsas
Sen blev det ju en till pump så 2 så lär du ju klara dig på vad jag tror
Tror han som köpte kommer köra en hel del....r.ivars wrote:i know who's the lucky one
synd att du aldrig fick köra den på mantorp..