BmW[RsR] wrote:worre wrote:nu får du ju tamefan ta och ge dig vad är du för nån knäppgök som bara ska gräla???
du går ju lös bara av att nån skulle säga hej
ta och gå och lägg dig och kliv upp när du växt upp lite
Gör jag?
Jag har svarat annat folk här med respekt!
Men har du visat mej respekt?
Mensproblem?
Knäppjök?
Du hackar ju på mig och jag ska växa upp!?
Jag får alltså inte försvara mig!?
Ta detta på rätt sätt nu, men hittils av hur du har bettet dig här inne så tycker ialal fall jag att du är i fosterstadiet,e fter som att du så fort du skriver här så, hackar du på alla o skriver dumma saker.
Men jag börjar o bli rätt less på detta nu, o sen säg inet att jag inet sak kolla i tråden, för jag kolalr vart jag vill, o skriver om jag vill, så länge det är så att moderatorna inte säger att jag har skrivit något dumnt.
Vad jag har läst hittils som worre o ampply har skrivit, typ överallt här inne, så kan jag säga som så, att dom ligegr väldigt i lä, jämnfört med vad du tyvär har skrivit.
Jag skriver som dom andra, tänkt dig lite för, annasr komemr du nog tyvär o få en varning, skulle jag tro, o jag tycker inet det är värt det.
Vi alla inne på detta forum ska kunna snacka o skriva, sen om man retar upp sig ge faskien på o svara då, det är dte enklaste.
Alla personer drar inet o rätta hållet, men för det så ger det inet den andra rätt o ahcka på dom.
Det krävs två för o dansa tango.
Så SKärpning nu, dom som hålelr på inne här.
Skaka hand o glöm allt annat.
Tillskillnad från dej så Fortsätter jag att utvecklas och växa varje dag, medans du har stannat i fosterstadiet.