Posted: 15 Aug 2009, 00:26
En enkel ting du kan gjøre er å sette inn to lenger bolter i nedre innfestning mellom fjærbeinet og spindelen, og legge mellom spacer skiver på ca 8mm der. Du må prøve deg fram litt på tykkelsen.
Rart ingen har skrevet noe om dette når de har byggd om.02ole wrote:En enkel ting du kan gjøre er å sette inn to lenger bolter i nedre innfestning mellom fjærbeinet og spindelen, og legge mellom spacer skiver på ca 8mm der. Du må prøve deg fram litt på tykkelsen.
Jeg har e30 topplager. Freste av e36 muttern på sidene så den ble like stor som e30 mutteren. Funker som bare det. Kansje det er der problemet mitt ligger? at jeg bruker originale e30 topplager?02ole wrote:Man må ta ombygninger man leser om på nettet med en stor klype salt. Det er ikke alltid ting er så flott og fint som det skrives om, og e36m3 fjærbein på e30 er ikke noe unntak... Justerbare topplager må du ha for å få plass til mutteren til e36 demperen, men man får ikke justert nok der, så det må shimses nede ved spindelen.