Clew wrote:Kjolarna måste ju böjas ut lite sista biten. Borde ju gå med värmepistol å sen lite spackel på de
De beror ju ioförsig på hur mycket man bräddar, man kapar ju upp framme vid b-stolpen oxå så ja tror inte de blir så värst mycket böj, blir nog en ganska rak vinkel har ja fått för mig =)..
Får se, vetefan om ja vågar förstöra im paketet med värmepistol
Nej gör inte de:P
Blir nog bra tillslut, speciellt med den där herrejösses-motorn
Clew wrote:Kjolarna måste ju böjas ut lite sista biten. Borde ju gå med värmepistol å sen lite spackel på de
De beror ju ioförsig på hur mycket man bräddar, man kapar ju upp framme vid b-stolpen oxå så ja tror inte de blir så värst mycket böj, blir nog en ganska rak vinkel har ja fått för mig =)..
Får se, vetefan om ja vågar förstöra im paketet med värmepistol
Nej gör inte de:P Blir nog bra tillslut, speciellt med den där herrejösses-motorn
Vi får se, på någe vis måste ja brädda pga m3 fälgarna, m3or har ju "lite bräddning" om man säger så =), om de så bara är med en grym rullning av skärmkanterna.
Nu börjat skruva bakvagn iallafall, dock inte så mycket än så länge, åkte ner 23.00 efter jobbet inatt så de blev bara till klockan 2, röjde lite i garaget oxå.
Här kommer lite bilder!
Så här ser de ut när jag, m50_micke och s2_i_e30 är ute o donar! E30 ligan
Bilen är skitig efter den regniga hemfärden på biltrailer från växjö!
_Kalle_ wrote:Har du någon annan bild på den svarta m-tech 2 e30:n som står bakom i den översta bilden? Förbryllande lik min på håll..
Har ingen bild på den, de är axels "s2_i_e30", den finns för övrigt till salu på forumet.
okej, dessvärre finns det ingen bild där heller
spelar iofs ingen större roll då de flesta ser likadana ut men de va just fälgarna o färgen som såg ut att vara lika! =)
Jaha, då har man slitit ur tummen ur arslet och börjat skruva ordentligt
Skruvade bort resten av bakvagnen, men lämnade orginalbalken, då ja ska svetsa justeringar på nya balken. Sen satte ja dit bärarmarna, stötdämpare och fjädrar, på med hjulen och testa sänka ner.
Den är så låg att däcken tar i skärmkanterna, ska rulla ut dom i veckan