Stora blåsjön är det fint som fasen, hämta en bmw där uppe för nått år sedan, 108mil enkel resa ifrån Sthlm när jag bodde där, 216mil, tog 33timmar något, och då blev jag kvar hos dom jag köpte bilen av i några timmar och fikade och snacka lite skit! dom har även en stugby där.
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Falck wrote:Snöat konstant i över ett dygn nu. åååå snöat på bra nog! kommit 3dec nysnö kanske blev 11 mil idag. rätt skönt!
[img]http://i42.tinypic.com/20frlgj.jpg
[img]http://i41.tinypic.com/1zew12t.jpg
Hjälpte visst inte med kapell snööa in ändå
Fan va gött att ni skoteråkare fick lite mer snö. kom ju endel inatt ändå =) . Var spår överallt här inne i staun idag.
aa riktigt underbart! =) hehe vi var in till stan en sväng vi med. blev lite mat på gyllene måsen
Vafan åk te aspendos istället. går ju perfa att åka dit . Vågar man åka på isarna nu eller är det riskabelt?
haha får göra det nästa gång då! var ju såå jävla bakfulle hungrig så de blev måsen, snabbt o gott =)
Nej fan isarna är kanon. var tom ut på bergviken idag. var nere på bosjön igår och borra, 45cm där det var som tjockast. en polare som ska försöka plogga bana där till helgen
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Bilder från helgen i Särna...
Svinkallt nere i byn, -27 när vi tog bilen upp mot fjället.
-19 grader där vi lastade av men sen var det nog inte mer än c:a -5 uppe på fjället... En kanondag!
Bra med snö på mossarna...
Lite lyft...
Andreas Holm
V70 D5 AWD
Summit X 154"
Hemmabyggd Bandvagn
skoterkåt som ja blev sprang jag ut o drog igång edgen. kom en, EN jävla kilometer sen blev kväller. tröck sönder infästningen på skidan, mosa bärarmsfästet totalt och spräckte kräningshämmar fästet. lyckades även ha av fetnippeln till drivaxeln.
Jävla skitdag...........
/// Falck
Crafted at BMW M
Ska kolla om ja kan få fram nån bild på min gammla Articat JAG3000 av -79 års modell. Sicken jäkla björn till skoter!
Ja å robbz kötta runt halva gimo på den, problemet va bara att det inte va nån snö ute.
Va nog efter den turen robbz blev skoterfrälst.
Har faktiskt haft en Yamaha SR440 el va fan den hette oxå, med rullgas. tror den va en -78. en 440cc motor med dubbla förgasare vare iaf, och ett jäkla klipp i bitarna.
Nobbe wrote:Ska kolla om ja kan få fram nån bild på min gammla Articat JAG3000 av -79 års modell. Sicken jäkla björn till skoter!
Ja å robbz kötta runt halva gimo på den, problemet va bara att det inte va nån snö ute.
Va nog efter den turen robbz blev skoterfrälst.
Har faktiskt haft en Yamaha SR440 el va fan den hette oxå, med rullgas. tror den va en -78. en 440cc motor med dubbla förgasare vare iaf, och ett jäkla klipp i bitarna.
hahaha fränt
/// Falck
Crafted at BMW M