SPL_Racing wrote:A jag har sen ja fick kortet haft funderingar på å göra en såndär "äkta vinterbil" å hade ja inte tappat suget för denna hade de fortsatt i "rally" stuket.. har även bogserlinan ute bak på bilen å numera add-on läpparna fram på den.. hehe! fick "lyft upp" huven me, sen e de R-sport klädsel iden!
Är det vinterbil så är det
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
SPL_Racing wrote:A jag har sen ja fick kortet haft funderingar på å göra en såndär "äkta vinterbil" å hade ja inte tappat suget för denna hade de fortsatt i "rally" stuket.. har även bogserlinan ute bak på bilen å numera add-on läpparna fram på den.. hehe! fick "lyft upp" huven me, sen e de R-sport klädsel iden!
Är det vinterbil så är det
japp, precis! verkar (om de blir som ja vill) bli en ny "vinterbil" för min del..
hehe, åka turbo!!
slänger upp en bild på min gammla vinterbil/18års bil på sjön me spikisar på, kortet e ju några år gammalt nu men vafan!!
å sen ett på min å två polares vinterbilar..
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263
haha jo du bullen de gör de säkert....men man måste ju täcka splinsen ändå
sen gick de nog i bara farten då vi va inne i lack båset redan när vi började
maskera upp och vi hade helt enkelt glömt skruva av dom!
men som du ser så glömdes ju även delarna under kofångaren lackas
pga att maskerings pappen hängde ner så tejpade vi fast den och glömde
dom detaljerna....hahaha inget elmia bygge direkt...
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
Ja med tanke på att jag bara har en bil just nu så är det ju tekniskt sett min vinterbil. E34 530, lamelldiffad. Sjukt skön o sladda med, effekten som behövs finns, ljudet och komforten.
hehe, ja då får ja la ta å slänga upp ytterligare en bild i denna tråden, känns ju som man bara har vinterbilar/sletna åk nu!!
alla fall så tröttnade ja på den slöe guldiga sket 744an å fick nys om att en kille i garaget hade en 745turbo till salu, sagt gjort klappat å klart å 13nya tvåor på besikningen så sitter man på denna skönheten:
va ute på sjön i lördas me å "varmkörde" bilen lite
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263