Få bort katter från bilen

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Micke johansson

Post by Micke johansson »

A men då drar ja min fräckis då ! :)

Hittade denna story på internet , om ett pinsamt sex minne , har skrattat i 10 min nu och har ont i magen

Gapflabb!!!

Låg i sängen med tjejjen sittande passligt med musen över mej så att jag kunde slicka. Hade värdens ribba som troligen vajjade retfullt för plötsligt känner jag världens smärta på staken. Hennes förgrymmade kattunge trodde säkert min manliga kärlekspåle var en mus som med alla medel skulle avlivas efter konstens alla regler. Jag gav till ett vråål som fick tjejjen att bli så skraj att hon släppte världen brakfjärt och katt-helvetet greppade ett ännu värre tag om min stackars banan. Flög upp ur sängen så att tjejjen for i sänggaveln med ett brak medan rovdjuret satt fastklönat i staken. Försökte dra lös fanskapet vilket resulterade i att jag fick en massa rivsår på skaftet och ett rejält kattungebett på ollonet. Fick fara till sjukan för omplåstring och stelkramps spruta.
Tog en stund att förklara vad som hänt. Jag med blodig snopp och tjejjen med ett blått öga efter hennes möte med gaveln.
Härefter är alla rovdjur bannlysta i dom lokaler jag idkar sex.
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com

E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
nicke.t

Post by nicke.t »

i kina äter dom katter. :D
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

Att döda katterna är ju såklart ingen bra idé, då jävlar blir det nog värre än repor på bilen, men är min katt och stör sig hos nån, ligger och klöser och myser på en uppcabbad soft top så får ni mer än gärna skrämma han därifrån, slänga vatten eller nått annat.

Paul Herrdahl, 0730649656, madein36@hotmail.com
TIG svetsare.
Audi S/RS
Henke_mellerud

Post by Henke_mellerud »

Själv tycker jag katter är nåt av det värsta som finns!
Men man kan ju inte ha ihjäl dom för att dom har legat på en varm och go motor huv :P
Post Reply