KKR-Rille wrote:Nu har det tuktas lite 318is igen! blev nån liten filmsekvens oxå! och som vanligt så kom man på nån lita grej att förbättra! http://www.youtube.com/watch?v=8dnhRzyAyRU
8 repor på malmby blev de med is:en med Rille bakom spakarna.
13,35 å 178 i slutfart .. som dagens bästa , med bättre puckar så är nog en 12:a inga problem ..
hmm, jag funderar om jag kanske ska åka till borlänge och pröva där oxå! men då SKA jag köra med bättre däck! vart jag nu ska hinna fixa det? nån som har förslag? Fan att man ska jobba s mycket just nu
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
KKR-Rille wrote:hmm, jag funderar om jag kanske borlänge och pröva där oxå! men då SKA jag köra med bättre däck! vart jag nu ska hinna fixa det? nån som har förslag? Fan att man ska jobba s mycket just nu
KKR-Rille wrote:hmm, jag funderar om jag kanske borlänge och pröva där oxå! men då SKA jag köra med bättre däck! vart jag nu ska hinna fixa det? nån som har förslag? Fan att man ska jobba s mycket just nu
Jag är på Rille å passaten redo att dra is:en
låter bra det, då ska vi bara få ordning på det där fästet oxå! kanske sjöbo-tarzan kan skaffa två rallycross slicks åt mig!! eller oxå pratar vi med hans. så kanske han kan greja till nå
Jag är på Rille å passaten redo att dra is:en
låter bra det, då ska vi bara få ordning på det där fästet oxå! kanske sjöbo-tarzan kan skaffa två rallycross slicks åt mig!! eller oxå pratar vi med hans. så kanske han kan greja till nå
Sjöbo-tarzan kör i sundsvall i helgen med e30:in .. kan ringa i morgon och höra om han har några svålar
Nu har jag varit och kört i hudiksvall, bästa tiden för dagen blev 13.36 med mycket hjulspinn, hade tyvärr inga riktiga däck denna gång heller, jag blev ju klippt jäms med fotknölarna av vision 79:s jäkla fåård cossy
Noppe slänger väl upp lite bilder i vanlig ordning!
Last edited by KKR-Rille on 19 Jul 2008, 21:29, edited 1 time in total.
KKR-Rille wrote:Nu har jag varit och kört i hudiksvall, bästa tiden för dagen blev 13.36 med mycket hjulspinn, hade tyvärr inga riktiga däck denna gång heller, blev ju klippt jäms med fotknölarna av vision 79:s jäkla fåård
KKR-Rille wrote:Nu har jag varit och kört i hudiksvall, bästa tiden för dagen blev 13.36 med mycket hjulspinn, hade tyvärr inga riktiga däck denna gång heller, jag blev ju klippt jäms med fotknölarna av vision 79:s jäkla fåård cossy
*schhhhhh* inte så högt här den ska säljas och ordningen ska återställas...står snart en bmw på pallbockar i garaget igen