BMW E30 KOMPRESSOR SÅLD!!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Henke_325_JKPG
- Henke_325_JKPG
- Henke_325_JKPG
Henke_325_JKPG wrote:tjenna tänkte kolla hur det gick med fälgarna sen ser ju att du har dom på bilen..
det va mig du bytte fälgar me om du undrar..
joda..tar i skärmarna bak =) hehe fick köra i typ 90 hem å bli omkört av turist bussar mm=(
har köpt nya däck som ska sättas på efter att ja lackat dom vita..hur går det själv?
- Henke_325_JKPG
så nu kommer lite uppdatering..
bilen står stilla i garage å samlar damm medans det är massor av snö ute..så får fixa me annat på bilen som inte gör att ja måste testköra hela tiden=)
köpt en kolfiber ll vinge(bild kommer)
fälgarna har åkt in på blästring och ska senare in på lack(bilder kommer när dom e färdiga) så nu sitter det vita compomotive så länge=)
har beställt kolfiber panel till mätarhuset, borde komma i veckan tycker ja=)..( bild kommer där också när den kommit)
bilen står stilla i garage å samlar damm medans det är massor av snö ute..så får fixa me annat på bilen som inte gör att ja måste testköra hela tiden=)
köpt en kolfiber ll vinge(bild kommer)
fälgarna har åkt in på blästring och ska senare in på lack(bilder kommer när dom e färdiga) så nu sitter det vita compomotive så länge=)
har beställt kolfiber panel till mätarhuset, borde komma i veckan tycker ja=)..( bild kommer där också när den kommit)
Skunk wrote:Kompressorbygge gillar jag mer före turbo ! Respekt =)
Vart köpte du din kompressor och vad fick du ge för den?
Lagt upp dom filmerna du pratade om tidigare i tråden?'
Mvh
yepp gillar också kompressor mer(nu får man väl spö här).
kostade några tusen det gjorde det=) gik sålde ett liknande kitt förut då kosta det 40+ tror ja..men gav inte så mycket för detta som tur va .
köpte privat, dock nytt
men man fick ju köpa till lite saker så man fick det så som man ville ha det.
nej har inte lagt upp filmerna, e inga värsting filmer..dom e typ på 10 sec vardera..från när ja testa första gången..
vet inte heller hur ja lägger upp dom
Aleex wrote:Hur går det med byggandet?
fortfarande snö så det blir inte så mycket testa..det som ska göra i motorn väg mm är justera soppan rätt..då den går dåligt på låga varv 0-3000, så skulle vara nice om man kunde få tag i en bredbanslambda så man kunde ställa in soppan lite snabbt.
sen fixa lite snyggare å bättre i motor rummet så allt sitter där det ska mm.
men annars så ska jag väl få tillbaka fälgarna från lacken nästa vecka..
bakluckan e på svetsning/slipning av gamla hålen från vingen
fick kolfiberpanelen till mätarhuset idag ..
ett stort problem är att fälgarna tar i innerskärmarna bak så dom måste fixas på ngt sätt..skulle behöva kapa bort lite men sitter plast skärmbreddare utanpå som ja inte vet hur ja ska få bort=)
men det är väl mäst det kosmetiska kvar..
hur går det för dig själv alex?
BRUZZE wrote:Aleex wrote:Hur går det med byggandet?
fortfarande snö så det blir inte så mycket testa..det som ska göra i motorn väg mm är justera soppan rätt..då den går dåligt på låga varv 0-3000, så skulle vara nice om man kunde få tag i en bredbanslambda så man kunde ställa in soppan lite snabbt.
sen fixa lite snyggare å bättre i motor rummet så allt sitter där det ska mm.
men annars så ska jag väl få tillbaka fälgarna från lacken nästa vecka..
bakluckan e på svetsning/slipning av gamla hålen från vingen
fick kolfiberpanelen till mätarhuset idag ..
Oki...För mig går det väl lite trögare...Jag väntar på kolvarna o blocket o massa andra godsaker från ppf. De positiva e väl att jag har fått tag på en ny diff... Jag har ju inte nå garage de gör ju inte saken bättre......
ett stort problem är att fälgarna tar i innerskärmarna bak så dom måste fixas på ngt sätt..skulle behöva kapa bort lite men sitter plast skärmbreddare utanpå som ja inte vet hur ja ska få bort=)
men det är väl mäst det kosmetiska kvar..
hur går det för dig själv alex?