Såg dig för en stund sen vid sveaplan
Har bara kollat in den på purepf innan men den va läckrare i verkligheten
Gjorde tummen upp när du kom å du gasa på lite, den låter så underbart så jag blir såååå sugen på att bygga turbo i min
Clew wrote:Såg dig för en stund sen vid sveaplan Har bara kollat in den på purepf innan men den va läckrare i verkligheten Gjorde tummen upp när du kom å du gasa på lite, den låter så underbart så jag blir såååå sugen på att bygga turbo i min
tack ! var det du som stog precis vid korset vid djurgårn? så inihelvete mycket poliser ute i kväll... tordes inte dra på nått dom stoppade bilar hej vilt.. kontrollbussen stog lite var stans så jag drog ut te volvo och drog ett par burnisar och åkte hem
Clew wrote:Såg dig för en stund sen vid sveaplan Har bara kollat in den på purepf innan men den va läckrare i verkligheten Gjorde tummen upp när du kom å du gasa på lite, den låter så underbart så jag blir såååå sugen på att bygga turbo i min
tack ! var det du som stog precis vid korset vid djurgårn? så inihelvete mycket poliser ute i kväll... tordes inte dra på nått dom stoppade bilar hej vilt.. kontrollbussen stog lite var stans så jag drog ut te volvo och drog ett par burnisar och åkte hem
mvh
Aa det var jag det Jo jag vet vi satt vid djurgårn och civilpolisen kom flera gånger för att se om vi satt och drack...
Måste vara sån underbar känsla att ratta en sån best
Jag som tycker original 325 är rätt kul ändå...
s2_i_e30 wrote:ja ha där ser man jo visst går dom fint med lite mer lufft bmwàrna bor ni me i E-tuna? fan va mycket överladdat det är här nu är snart ikap Dalarna ju
jag bor i kvicksund... det är jag som åkte rosa 02:a med turbo i vintras
va ute vid volvo och drog nån burnis så det va nog mig du såg
ska bli kul att börja höja laddet och se vad som händer
s2_i_e30 wrote:ja ha där ser man jo visst går dom fint med lite mer lufft bmwàrna bor ni me i E-tuna? fan va mycket överladdat det är här nu är snart ikap Dalarna ju
jag bor i kvicksund... det är jag som åkte rosa 02:a med turbo i vintras va ute vid volvo och drog nån burnis så det va nog mig du såg
ska bli kul att börja höja laddet och se vad som händer
Bonje wrote:Ser ut att varara rätt gott ryt i masikn.. Fränt!
Hur mycket laddas det?
väldans skillnad mot förra sommarn utan turbo
laddar ca 0.7bar. borde gå att höja laddet rätt så mycket för under
premiärturen "råkade" laddtrycksmätaren gå upp till 1,3-1,4 utan en enda
spikning.. det tråkiga är ju att man inte har bredbanslambda och inte vet
hur fett/snålt den går... nu svart ryker den och så länge den svart ryker
kan den ju inte gå snålt...
om jag får upp laddet till 1kg borde jag väl ha 300 ärliga hk allafall?