Page 3 of 3

Posted: 16 Feb 2008, 23:38
by jornab
Imponerende siffre med tanke på hvor lite som er gjort med motoren. Tenker da spesielt på grenrøret. Kunne ikke gjettet at det skulle flowe 950 nm gjennom det. :D Viser bare hvor utrolig effektiv M-motorene fra Bayern er.

Men hvorfor må du ha mindre ladetrykk? Skal du prøve å få dette godkjent eller?

Posted: 17 Feb 2008, 00:03
by TurboXs
Takk for det. Det gjeller å gjøre de rette tingene da. Det er jo noen trix inne i bildet. Det ble mer enn 950 nm da. 980 nm på 1.75 bar som max trykk.

Jeg vil jo gjerne ha mulighete til å gå ned da. Ikke under 66o blir mye.

Nybyggde alu e-85 tanken min. Med Aeromotive Pro-Pump

Ble på ca 82 liter. Måtte slå den inn i bilen så der blir den. HeHe.




http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0367.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0368.jpg

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y219/turboxs/CIMG0365.jpg
[/img]

Posted: 17 Feb 2008, 00:41
by Vipe
Image

Image

Image

Posted: 17 Feb 2008, 09:42
by Icee
Du har kryssat för "Inaktivera BBCode i det här inlägget."

Fint projekt du håller på med.

Posted: 17 Feb 2008, 10:21
by Snap3
fina bilder! :D

Posted: 17 Feb 2008, 10:22
by TurboXs
Takk for det.

det er noe rart som gjør at jeg ikke får lagt ut bilder i den her tråden.

Posted: 20 Feb 2008, 20:41
by TurboXs
Liten oppdatering her da.

motoren har starta i bilen.

Aeromotive Pro pumpa bråker som faen men satser på at det er ei bra pumpe å kommer til å gjøre jobben bra.