Page 3 of 3
Posted: 16 Feb 2008, 23:38
by jornab
Imponerende siffre med tanke på hvor lite som er gjort med motoren. Tenker da spesielt på grenrøret. Kunne ikke gjettet at det skulle flowe 950 nm gjennom det.
Viser bare hvor utrolig effektiv M-motorene fra Bayern er.
Men hvorfor må du ha mindre ladetrykk? Skal du prøve å få dette godkjent eller?
Posted: 17 Feb 2008, 00:03
by TurboXs
Takk for det. Det gjeller å gjøre de rette tingene da. Det er jo noen trix inne i bildet. Det ble mer enn 950 nm da. 980 nm på 1.75 bar som max trykk.
Jeg vil jo gjerne ha mulighete til å gå ned da. Ikke under 66o blir mye.
Nybyggde alu e-85 tanken min. Med Aeromotive Pro-Pump
Ble på ca 82 liter. Måtte slå den inn i bilen så der blir den. HeHe.
http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0367.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0368.jpg
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y219/turboxs/CIMG0365.jpg
[/img]
Posted: 17 Feb 2008, 00:41
by Vipe
Posted: 17 Feb 2008, 09:42
by Icee
Du har kryssat för "Inaktivera BBCode i det här inlägget."
Fint projekt du håller på med.
Posted: 17 Feb 2008, 10:21
by Snap3
fina bilder!
Posted: 17 Feb 2008, 10:22
by TurboXs
Takk for det.
det er noe rart som gjør at jeg ikke får lagt ut bilder i den her tråden.
Posted: 20 Feb 2008, 20:41
by TurboXs
Liten oppdatering her da.
motoren har starta i bilen.
Aeromotive Pro pumpa bråker som faen men satser på at det er ei bra pumpe å kommer til å gjøre jobben bra.