Page 3 of 3
Posted: 11 Feb 2008, 23:10
by danneeee
Posted: 27 Feb 2008, 21:12
by ippe
Hur går det här då?
Posted: 27 Feb 2008, 21:59
by Mackan!
Hihi den där BMW har jag haft för ett par år sen också!
Jäkligt fin bil!
Reg.nr SSY*** va?
Lycka till med projektet!
Posted: 19 Mar 2008, 12:07
by danneeee
Mackan! wrote:Hihi den där BMW har jag haft för ett par år sen också!
Jäkligt fin bil!
Reg.nr SSY*** va?
Lycka till med projektet!
japp de är den, jaså hur länge sedan var de du hade bilen ?
tackar
Posted: 19 Mar 2008, 12:18
by danneeee
Posted: 19 Mar 2008, 14:26
by Bmwandreas
Oljereturen kan du inte ha så där.
Den lär ligga horisontellt...
Posted: 01 Apr 2008, 20:38
by danneeee
Bmwandreas wrote:Oljereturen kan du inte ha så där.
Den lär ligga horisontellt...
misstänkte att de inte var bra och ha sådär, måste man plocka ner tråget och svetsa i ett rör med lutning ?
Posted: 01 Apr 2008, 20:41
by danneeee
fixat avgassystemet nu också
vart faktiskt riktigt bra.
nån som har förslag på sprut ? helst under 10 tusen.
har funderat på vems
Posted: 01 Apr 2008, 20:55
by pelko
Riktigt fint avgas
Spyr på mitt egna när jag ser ditt men rostfritt och tig gör la sitt.
VEMS är nog det smidigaste under 10k.
Mvh Mathias
Posted: 01 Apr 2008, 21:42
by Pimplaren
Vems eller Link?
Hur gjorde du vid inloppet på turbon? min ser ut lite så också!
Keep snyyting
Posted: 01 Apr 2008, 21:57
by danneeee
pelko wrote:Riktigt fint avgas
Spyr på mitt egna när jag ser ditt men rostfritt och tig gör la sitt.
VEMS är nog det smidigaste under 10k.
Mvh Mathias
jo de blir fint med rostfritt
Pimplaren wrote:Vems eller Link?
Hur gjorde du vid inloppet på turbon? min ser ut lite så också!
Keep snyyting
Har svetsat och svarvat om inloppet på turbon
Får kolla lite mer på link kanske då dom på vems inte svarar på mail
Posted: 19 May 2008, 23:20
by danneeee
Posted: 20 May 2008, 20:40
by Macke_88racing
snart så ska den röra på sig utan att vi knuffar på den, o motorn ska få lite hjälp av turbon med
Posted: 20 May 2008, 21:04
by Johan_S
Ser fram emot fler bilder! Hur löser du oljereturen samt hur fick du ordning på skadan på turbon, trycka o pressa eller?
Mvh
Johan