Rallycross bilarna är ungefär det ballaste som finns på denna planet enligt mig iaf, och som Bäckis skrev, sjukt brett register oxå. Där ligger Rally bilarna i lä.
Nicke Blom wrote:Visar verkligen bänken rätt?
Vore ballt om dom missat å ställt om från kW till Hk.
Provade lite idag innan den ställdes i garaget,ska efterdra toppen o bygga om kylsystemet lite,blir nog lite läskig o köra på gatan som den är nu,drog en vända på trean,det bara smäller till vid 5000 så slår det loss hjulen men det skjuter på sjukt bra fast det inte finns nått fäste,så effekt finns det så det räcker och blir över,ska väll försöka lära mig och köra med den här effekten,det är ju så jävla kul när det går så in i helvete
Låter som om den är rätt död i botten och sen kommer allt efter 5000rpm eller? Det jag menar är att 345hk vid 5000rpm inte är mycket för att vara en så stor maskin som är överladdad...
Låg maxeffekten vid 7500rpm eller hade kurvan vänt innan dess?
Kammarna är ppf special,hör med grabbarna så kanske du får lite data på dom. Händer inte så mycket under 5000,toppeffekten ligger på 7500 och finns inte nån tvekan till och dala,kammarna skulle nog gilla 8000 varv,vill jag ha mer i botten så får jag öppna ventilerna mera i ÖD men det får gå så här nu,är ju så grymt skönt när det bara smäller till,obeskrivlig känsla och säkert lika kul varje gång,så länge man hinner med och ratta
Petri. wrote:Kammarna är ppf special,hör med grabbarna så kanske du får lite data på dom. Händer inte så mycket under 5000,toppeffekten ligger på 7500 och finns inte nån tvekan till och dala,kammarna skulle nog gilla 8000 varv,vill jag ha mer i botten så får jag öppna ventilerna mera i ÖD men det får gå så här nu,är ju så grymt skönt när det bara smäller till,obeskrivlig känsla och säkert lika kul varje gång,så länge man hinner med och ratta