ser ju bra ut. fast de är för lite öl me i bilden hehe. ja får då mina arp bultar snart. så får se näre blir å kitta ihop motorn. sen äre bara å bygga tryckrör å grenrör å snyta
Har inte hänt så mycket på nån vecka , ska hämta ett chassi nästa helg så efter det ska jag beställa lager, ringar ,packningar så jag kan börja bygga i hop motorn ska även balansera veven vikta kolvar och stakar sen är botten delen som klar. postar nå bilder när det hämt någe i garaget
Äntligen så har vi hämtat hem min e30 åkte till västerås i går den 22a september.
Vissa kanske känner i gen bilen det är _markus_ på forumets gammla
Nu blire att börja bygga i hop motorn ska beställa delar på måndag.
Bye !
Last edited by Micke johansson on 07 Oct 2007, 19:54, edited 1 time in total.
jaja om du ser det på det viset men just nu så är det en sekig bil utan motor och växel låda , diff så skulle det gå att knuffa den 402 meter på 2 min ?
När vi pratar misär pratar vi självklart om min 2:a repa som slutade i en blank 11:a och sedan en trasig motor så jag fick aldrig någon tia.
Ja, bilen har ju rullat 10 sec redan, då är ju saken biff. Säger endast att flp bör se upp hans M50 E30 får nog jobba för att hänga med. ( går ju bra att vara stöddig då man är på internet )
peppe wrote:När vi pratar misär pratar vi självklart om min 2:a repa som slutade i en blank 11:a och sedan en trasig motor så jag fick aldrig någon tia.
Ja, bilen har ju rullat 10 sec redan, då är ju saken biff. Säger endast att flp bör se upp hans M50 E30 får nog jobba för att hänga med. ( går ju bra att vara stöddig då man är på internet )
jag är ju lika stöddig då vi träffas i verkligheten ;P sen så är ju min bara en sladda runt korvmojjen bil
jadu det går inte så fort ennu har bestält saker av bäckis i veckan så kommer någon gång under denna vecka som kommer då . då blir det att börja med grenrör