adaptern med flänsen ifrån Volvo som jag hade som utgångsobjekt, proffsen på conrit fick äran att svarva och borra dit den =) vill inte ha nå kasst eller spel där I onödan.
lite svart guld tar plats
oken upp och ner, men jag man ser iallafall att det kommer gå att snurra mindre iår än vad jag brukar göra
har aldig haft full orginallock på en bil så detta blir ju lite annorlunda.... Åkte med A Granlund och knackade ur pipan I första böjjen, vilken jävla karl och köra!!!! Han trotsade fysikens alla lagar på ett regnblött gröndal när jag åkte med
med framtung (m5 spis) så lär man försöka få så mycket grepp I bakvagnen som möjligt, wisefab justerbar bakvagn med droppade hubbar bör göra ganska så stor skillnad... Jag gillar ju fart
min lilla elcentral tar form, ppfs nyinkomna elboxar gav sjukt med space över mot vad jag normalt får använda för att få plats med allt skit... Så jävla smutt!!!! sparer massa kabelormbo och utspridda reläer, värd varenda spänn!!
lite dryga stift men annars klockren
dom färglada kabelskorna använde jag knappt alls, körde oisolerade skitsnygga på det här bygget
och mycket löda.
här las det dock inte så mycket energy då det hamnar bakokm panel + att det blir bra här att kunna se hur man kopplat
bmw central I en japantrålare? Yes my friend!
efter 4 minuter med ewp centralen så ser den ju faktiskt ok ut, fan va tacksamt el är att lägga några MINUTER extra på
satt nån gammal lutgrej nere I kylaren som tempsensorn för ewp:n passade rakt I, OTUR! =)))
nog för att jag är ganska liten, men ibland blir det även svårt för mig att komma åt... Då tar jag till storkatten, väldigt sofistikerad och slug rackare det där..
ljuv music för mina ögon.. ser ut som att hon lever, även om hon fortfarande ligger I fetkoma..
blir en och en annan kabel och tanke när man ska göra motorsystemet ärtan style, trigga allt från sprutet
man får inte flytta styrväxeln, men man får sätta styrstagen off centre och förflytta... märklig regelbok I drifting..
stumt monterad bakvagn check!
soklara favoriter =)
bromsrören går runt, y blocket sitter fast och bulten går runt, en skyddsplåt sitter över t blocket och bultarna går av, vineklsliten når inte fram pga däck, bromsar och snusk... trögjobbat ibland..
kopplade bromsrör och även en liten reducer pryl, som jag satte före handbromsen så handbromsen får FULL FORCE
liten leverans ifrån LMR, an20, skaplig storlek
HAHA
m50 staken är tillsalu föresten, aldrig gått med tasktigt oljetryck på mantorp
ny variant av slang? Sjukt snygg är den iallafall, =) Lite trög att få I hylsorna men klart värt!! =)
sen lär de också isolera lite mot ström I enkla fall?
an20 vattensystem, blir fräsigt!
ppfs dash ifrån racetechnology, paras ihop med sprutet som fått lite extra givare fram under huven, bla avgastemp, soppatryck, bredbandslambda, oljetryck och oljetemp + det vanliga.
fördelen med eget garage, det är ditt eget skit, men alltid hur mycket som helst... inte lika motiverande och städa när man är själv...
min stoltaste installation
hahahaha...... den ska faktiskt sitta bakom kylaren och aldrig se dagsljus... styrservo från nån Volvo, hoppas den funkar.. och att jag listar ut hur man kopplar den elmässigt! Mästarbilly har fixat slangkit så detta är monterat och klart fram till styrpinnarna
lite halvmotiverande cockpit tycker jag nog
sen ungefär här får vi bromsa...
Men kan saga så mycket som så att nu star den hos PPF och blir blessed by troligen Jimmy! Jag är dödigt förväntansfull