sofie wrote:Tjena händer det något med bilen? mvh erik
Yo..jo det rullar på med bilen, har kört som fan med den i sommar....dock inte på så många event! Det är inte lätt att kombinera bilhobbyn när man har 3 barn varav ett tvillingpar
, men nästa sommar blir det nog lugnare på den fronten!
bilen går som en dröm, dock får jag ställa ventilerna hela tiden
.. fan körde en par hundra mil förra sommaren och hade inte alls samma tendens då till ventiljustering, har väl kört minst lika mycket i år och jag håller på bli galen på ventiljusteringen (antar att det är pga att jag dels har ett högre fjädertryck nu med dubbla fjädrar samt stålvippor som väger mer än alu dito) ....har bytt ut excenterskruvarna i hopp om att dom hade blivit matta och trötta, kan tycka att det vart lite bättre efter det men långt ifrån bra!
-aja, ska tänka ut en lösning på problemet i vinter..
-Har ägnat mig lite åt en egen hemsida för bilen på sistone också, många som undrar härsan o tvärsan hur jag har gjort med vissa lösningar så vi har knåpat ihop en enklare variant av hemsida..så där finns en hel del bilder just nu, dock bara 50% av dom bilderna jag har liggandes, men jag jobbar för högtryck med att uppdatera med bilder, så håll utkick för kommande uppdateringar!
/mvh