ja då va blocket inlämnat på borrning,honing,deckning och o-ringning,får tillbaka det i början på nästa vecka,imorron får ja veta när min vev blir balanserad(polerad och riktad om det behövs),stakarna ska mätas och justeras om det behövs och det blir i slutet på nästa vecka,sen blir det att slipa in kolvringar och sen ska botten ihop ,e det någon som har en fräch vanos topp så hojta till
jo de går som fan blocket har ja fått tillbaka,de e nu deckat,borrat o honat och o-ringat, stakarna e klara och in honade o fina, så snart ska blocket målas och veven på balansering, så man kan väl säga att det är fart på o toppen ska också in precis snart på planing och diverse kuligheter
kommer lite bilder bara ja kommer ihåg att knäppa några
jo de går helt bra faktiskt, veven åkte på balancering och allt idag, så nu ska blocket tvättas snuskigt rent och målas o lite sånt. sen ska det slipas in kolvrings gap och sen ska botten dammas ihop. lite bilder kommer någon gång då min hjärna påminner mej att ta med kameran till garaget
nu har ja fått tillbaka veven från balancering,riktning och polering så den e fin och okej,så nu väntar jag på lager(skulle hämtats i helgem men paketet hade inte kommit) och lite små prylar så det närmar sej