Pecka Power E21 M20 2,8 Turbo 837 whp!!!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Fredriktak
- Bmwandreas
- Moderator
- Bmwandreas
- Moderator
- CorsaManiac
- BmwFredrik
Grattis till fina siffror och troligtvis en skitkul bil!
Jäklar vad ni verkar helsålda på spriten...
Man känner nästan grupptrycket och tvingas skruva i en 044:a till i egna bilen och ladda på lite mer.
Med 1600cc spridare och e85 borde inte skillnaden bli jättestor jämfört med macksoppa och 1000cc spridare. Tänkte på bränsleförsörjningen... Lite för fett kommer det att gå men inte någon jätteskillnad.
Jäklar vad ni verkar helsålda på spriten...
Man känner nästan grupptrycket och tvingas skruva i en 044:a till i egna bilen och ladda på lite mer.
Med 1600cc spridare och e85 borde inte skillnaden bli jättestor jämfört med macksoppa och 1000cc spridare. Tänkte på bränsleförsörjningen... Lite för fett kommer det att gå men inte någon jätteskillnad.
- Bmwandreas
- Moderator
- Bmwandreas
- Moderator
Tackar för alla snälla kommentarer, och ett speciellt stort tack till PPF, gjorde ett kanon jobb, fast de strulade en del med trasiga delar osv men inte vart de nå sura miner för de eller, kanon grabbar!
Har inte hunnit köra så mycke mer än hem till långsta för jag skulle ut å jobba eftermidda, men de lilla jag provat kan jag säga att den går bra mycke bättre än den någonsin gjort, skjuter på härligt.
Efter jobbet börja jag bygga nytt avgassystem som är så gott som klart nu, få se om jag hinner helt klart imorn, sen lär jag fixa oljeläckan, sen ska de gasas utav helvete.
Ska bli kul å se va de går att få till för tid nu.
Nej nu får de bli sängen klockan är 02:50.
Än en gång stort tack till alla som jämt ställer upp å hjälper till, ingen nämd å ingen glömd och ett extra tack till PPF är nöjd som fan just nu, men de kan ju alltid bli en större turbo ändå, känns som de finns rätt så mycke mer att hämta om man skulle vilja de.
MVH
Har inte hunnit köra så mycke mer än hem till långsta för jag skulle ut å jobba eftermidda, men de lilla jag provat kan jag säga att den går bra mycke bättre än den någonsin gjort, skjuter på härligt.
Efter jobbet börja jag bygga nytt avgassystem som är så gott som klart nu, få se om jag hinner helt klart imorn, sen lär jag fixa oljeläckan, sen ska de gasas utav helvete.
Ska bli kul å se va de går att få till för tid nu.
Nej nu får de bli sängen klockan är 02:50.
Än en gång stort tack till alla som jämt ställer upp å hjälper till, ingen nämd å ingen glömd och ett extra tack till PPF är nöjd som fan just nu, men de kan ju alltid bli en större turbo ändå, känns som de finns rätt så mycke mer att hämta om man skulle vilja de.
MVH
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
- BmwFredrik
- Kim Frederiksen
grym liten bil! kom ihåg att FILMA!!!
buy it, turbo it, streetrace it, wreck it, fix it, race it!
------------------------------------------------
Kim2770@gmail.com - Köpenhamn!! ...saknar malmö..
------------------------------------------------
Kim2770@gmail.com - Köpenhamn!! ...saknar malmö..