Page 20 of 34
Posted: 24 May 2010, 00:06
by Fernis1
Det är alltså standardbotten i denna?
Posted: 24 May 2010, 08:07
by Holm
Fernis1 wrote:Det är alltså standardbotten i denna?
2.8 vev, icke vanos stakar, 328 kolvar som är svarvade 0.6mm
Posted: 24 May 2010, 09:10
by Highburg
Ja det var riktigt skönt att få dit huven och få slippa kapa i den..
Den ser ju ut som vilken e36a som helst nu fast med lite mer motor
Japp och vanos topp utan vanos med + o,3 mm tjock toppackning..
Och O-ringat ala Holm o Highburg
Posted: 29 May 2010, 21:37
by Highburg
Testar och lägga ut en länk till tuben på min bromsning..Hoppas det funkar då det är första gången..
Vet inte om det var det sista pullet när det blev 497whp men man får väll höra hur den går i alla fall
http://www.youtube.com/watch?v=LUQCHywTpzE
Posted: 29 May 2010, 21:56
by Fredriktak
Vad vart kostnaden från orginal motor till turbokonverterad bromsad och klar?
Riktigt gott ljud i kärran måste jag säga!! Kör försiktigt nu
Posted: 29 May 2010, 22:06
by Highburg
Ja man tackar ja du det vet ja faktiskt inte men mer än vad ja tänkte i alla fall..Blev jävligt dyrt på slutet fast att man tyckte att man nästan hade köpt allt
Posted: 29 May 2010, 22:08
by Highburg
Ärtan som spakar
Och en nervös Highburg när det plågas i bänken
Posted: 29 May 2010, 22:16
by c_lund
Jo filmen funkar
Gattis:D
Posted: 30 May 2010, 07:50
by Highburg
Vad bra
Posted: 30 May 2010, 10:02
by Fredriktak
Highburg wrote:Vad bra
Du får ordna lite "Actionfilm"
Posted: 30 May 2010, 15:58
by TreLingon
Fan är du skitnödig Thomas ? Haha
Posted: 30 May 2010, 20:59
by Highburg
Ja du kommer få se själv sen när din bil sitter i bänken
Posted: 30 May 2010, 20:59
by Highburg
Ventilkåpan iväglämnad nu på lack
Posted: 31 May 2010, 07:03
by Highburg
Posted: 31 May 2010, 07:04
by Highburg
Fredrik..Ja det kommer
Posted: 31 May 2010, 19:24
by Fredriktak
Highburg wrote:Fredrik..Ja det kommer
gott
Posted: 03 Jun 2010, 19:08
by Highburg
imorm är kåpan klar