JErngren wrote:Nilas: Vad blir det för turbo till maskin detta år? Hoppas den kommer ut snart och leker. Allt har ju redan dragit igång
Hoppas på att få tag i en mitsu td04-18t (eller 19t) istället för den 13t jag har nu..det borde göra susen. Kanske ännu större spridare, etanol och fekzenchip, vem vet? Kommer nog inte ut o leker förrän i juni tyvärr..
Fina agg.. räcker en bit! Kalle på Lantmännen bromsade sin B204 (Volvo 2.0 16v) motor till 350hk med 19T agget.. Tror det var på 1.3bars tryck.
- Backvarnare
- 5vxl Manuell
- Dubbla takluckor
- Öppningsbar bakruta
- Öppetfilter och annan slutburk
- 18"
Ska sänkas här nu vecka 24 när skatten rullar in, blir 60 fram och 40 bak.
M60B40 ska också hitta in tänkte jag. Tona rutorna nu i helgen.
Blir även en rostlagning och omlackering under listerna samt rubbing och en vaxning.
Aja här är några bilder.
OBS: är avspolad på bilderna så den är fortfarande blöt och så..
hartge wrote:PBRacing: Riktigt snygg vagn fälgarna e helt rätt!
hehe tack tack jo den e riktigt skysst m5 skinn inredning, bromsar, hjulupphägning, kjolar, bak stötis, å 540 front m.m
Christian.N wrote:PBRacing: Brukshinken? Din GRIS Den är ju riktigt tokfet! Typ så jag vill att min enda bil ska se ut! Brukisen, "rejsbilen" mm mm allt i ett vettu
hehe jo den e riktigt fin men lite för tung å ha som lek bil.. håller mig till min e30 m-tech cab med m50 å turbo om ja ska leka
Christian.N wrote:PBRacing: Brukshinken? Din GRIS Den är ju riktigt tokfet! Typ så jag vill att min enda bil ska se ut! Brukisen, "rejsbilen" mm mm allt i ett vettu