Tänkte visa denna http://vimeo.com/14984618" onclick="window.open(this.href);return false;
Hur det kan gå när man kommer hem en kväll (om man lyckas komma hem) Lite varning kanske, rätt grisig
nu i november är det dags för vm i skitfull på östersjön, en kryssning på 2 dagar tillsammans med ca 40 andra bilgalna nötter, tidigare år har inte slutat bra och lär nog inte bli bättre iår.
TurboBonden wrote:nu i november är det dags för vm i skitfull på östersjön, en kryssning på 2 dagar tillsammans med ca 40 andra bilgalna nötter, tidigare år har inte slutat bra och lär nog inte bli bättre iår.
TurboBonden wrote:nu i november är det dags för vm i skitfull på östersjön, en kryssning på 2 dagar tillsammans med ca 40 andra bilgalna nötter, tidigare år har inte slutat bra och lär nog inte bli bättre iår.
mvh bonden twr
Fyllekryssningen från stockholm till riga?
nä till helsingfors, i år ska vi tydligen försöka välta båten
fy fan vad seg dag idag söp med några polare igår och vaknade upp på sjukan ida med morsan brevid mig. Hade 2.65 i promille när jag kom in. så summan av detta blir några nyktra helger och man ska verkligen akta sig för att shotta för mycket mintu särskilt den 50% iga.
flummet wrote:fy fan vad seg dag idag söp med några polare igår och vaknade upp på sjukan ida med morsan brevid mig. Hade 2.65 i promille när jag kom in. så summan av detta blir några nyktra helger och man ska verkligen akta sig för att shotta för mycket mintu särskilt den 50% iga.
hälsningar en sleten göteborgare
Vadbacka bonnkrog som ställer te de elle?
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263