Resgard wrote:Den där Polarisen va jag och en kompis och kollade på i Måndags.
Skönt att man bor här nere i söder där det knappt ligger snö en månad om året... Så slipper man ens bli sugen på att investera i en såndär dyr leksak
Ser förbannat roligt ut!!
Gick du i ide i vintras?
Jo men det va i vintras det.. Alla andra vintrar då? jag fyller år 28:e feb, och i samband med min födelsedag kan det hända att det ligger lite snö, eventuellt att den kommer runt dom veckorna...
Vågat att köpa en sådan maskin här nere, inget jag ens funderat på trots att jag tycker det ser sjuukt ballt ut, hade gärna åkt norröver och testat i vinter...
Men resan är redan planerad åt sydligare breddgrader..
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Resgard wrote:Den där Polarisen va jag och en kompis och kollade på i Måndags.
Skönt att man bor här nere i söder där det knappt ligger snö en månad om året... Så slipper man ens bli sugen på att investera i en såndär dyr leksak
Ser förbannat roligt ut!!
Gick du i ide i vintras?
Jo men det va i vintras det.. Alla andra vintrar då? jag fyller år 28:e feb, och i samband med min födelsedag kan det hända att det ligger lite snö, eventuellt att den kommer runt dom veckorna... Vågat att köpa en sådan maskin här nere, inget jag ens funderat på trots att jag tycker det ser sjuukt ballt ut, hade gärna åkt norröver och testat i vinter...
Men resan är redan planerad åt sydligare breddgrader..
Om inte annat så köper du en vettig maskin och brukar på vatten.
fredrick wrote:Inget mot dig personligen men vi alla vet ju hur det här kommer att sluta när halva norge invaderar svenska fjällvärden på vintrarna utav dom som gillar friåkning. Det går ofta en svensk på fem norskar känns det som om man inte är i långt uppe i norrland och med så mycket körning i naturen och reservat som det blir då, så har vi snart samma lagar som i norge med dyrare böter och flera reservat för varje vinter som går =( Det kommer inte att bli kul.
Vipe wrote:Falck; för det meste i Norge, men ochså en del i Sverige (Hemavan) Vi har haft en dålig sommar her, så längtar etter vinteren nu!
om man inte ska tala om alla idioter till stockholmare som kommer hit varje vinter och tror dom kan köra hur dom vill.
bäst skulle ju vara om de va ett förbud, så man inte behövde leta efter okörd snö.
Det bästa var ju förra vintern den där dumfan som körde runt mitt i stockholm på en Rush och påstod att så länge det var snö så fick man köra vart man ville.
Pyrro wrote:Det bästa var ju förra vintern den där dumfan som körde runt mitt i stockholm på en Rush och påstod att så länge det var snö så fick man köra vart man ville.
haha jasså
skoter området i stan tomas går vid bergsåker typ . så i bergsåker får man ingetligen inte köra skoter. är det lika mycket snö i vinter så ska ja ta skotern in till stan
Ingen fara. Men hade ingen lust att sänka med original. Då det är i det närmaste omöjlig Att få den torr. Resten här att räkna ut själv med blöt dyna neg minusgrader.