Pimplaren wrote:Såg dig idag, verkade gå fint sen stod du somsagt still ett tag... hehe
Läät nice! m30
hehe jodå.......
Nu är vi fulla och glada, och bilen är färdig och står i depån hos Pbz.. Imorrn blir det hårdrock!!!!!!!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Pimplaren wrote:Såg dig idag, verkade gå fint sen stod du somsagt still ett tag... hehe
Läät nice! m30
Nisse Järnet wrote:Vafan jag lyckades missa dig helt Missade dig också Oliver :p
robbz wrote:Nisse Järnet wrote:Vafan jag lyckades missa dig helt Missade dig också Oliver :p
hehe wtf!! Det var ju synd, Mantorps ballaste bil ju
-idag vart det en hel del körning, tyvärr så hände något med lådan
Verkar som en växelgaffel eller nåt har krökt sig! Går inte att få ur 2:an fast att spaken är i neutralläge!
Blir kasta ner lådan i veckan så får man se vad det kan vara!
/mvh
Per Eriksson wrote:Fick en skymt av bilen din ute på banan när jag blåste om dig, såg rejsig ut men det verkade va halt bak?
Sen efteråt skulle jag gå o kika noggrannare men då hade du tydligen lastat redan för jag hittade den inte, lite synd.
robbz wrote:Per Eriksson wrote:Fick en skymt av bilen din ute på banan när jag blåste om dig, såg rejsig ut men det verkade va halt bak?
Sen efteråt skulle jag gå o kika noggrannare men då hade du tydligen lastat redan för jag hittade den inte, lite synd.
hehe ok, jo hade lite traction problems om man säger så .....
ZAK: hehe nja var ju så jäkla mycket folk överallt och man pratade med allt och alla, men jag tror jag kommer ihåg vårat samtal
-på lördagen så släppte ett triggerstift från triggerhjulet, precis på målrakan haha....men efter att ha gängat upp hålet och satt i en M6 skruv så var den redo att tuktas igen
kommer att komma lite incam film framöver..
/mvh
ZAK wrote:robbz wrote:Per Eriksson wrote:Fick en skymt av bilen din ute på banan när jag blåste om dig, såg rejsig ut men det verkade va halt bak?
hehe ok, jo hade lite traction problems om man säger så .....
ZAK: hehe nja var ju så jäkla mycket folk överallt och man pratade med allt och alla, men jag tror jag kommer ihåg vårat samtal
-på lördagen så släppte ett triggerstift från triggerhjulet, precis på målrakan haha....men efter att ha gängat upp hålet och satt i en M6 skruv så var den redo att tuktas igen
kommer att komma lite incam film framöver..
/mvh
Det var mer som en hälsning mellan bilarna när vi satt och svettades i bilarna innan det åktes ut på banan.
Kommer lite film från mig med, men har inte sett om du var mer på någon än. Filmade från sida och bakåt så du kanske fastnade någonstans =]
ramberg wrote:Har nog lite med på filmkameran man kan uppa när allt är överfört under veckan.
Mvh, puckot som heja i depå'n vid kurvan till start/mål rakan och som vart gummidränkt av alla bilar på söndagen.