hehe jodå.......Pimplaren wrote:Såg dig idag, verkade gå fintsen stod du somsagt still ett tag... hehe
Läät nice! m30
Nu är vi fulla och glada, och bilen är färdig och står i depån hos Pbz.. Imorrn blir det hårdrock!!!!!!!
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
hehe jodå.......Pimplaren wrote:Såg dig idag, verkade gå fintsen stod du somsagt still ett tag... hehe
Läät nice! m30
hehe wtf!! Det var ju synd, Mantorps ballaste bil juNisse Järnet wrote:Vafan jag lyckades missa dig heltMissade dig också Oliver :p
Precis samma fel hade jag förra veckan, men har inte orkat kolla vad som hänt.robbz wrote:hehe wtf!! Det var ju synd, Mantorps ballaste bil juNisse Järnet wrote:Vafan jag lyckades missa dig heltMissade dig också Oliver :p
![]()
-idag vart det en hel del körning, tyvärr så hände något med lådan![]()
Verkar som en växelgaffel eller nåt har krökt sig! Går inte att få ur 2:an fast att spaken är i neutralläge!
Blir kasta ner lådan i veckan så får man se vad det kan vara!
/mvh
hehe ok, jo hade lite traction problems om man säger såPer Eriksson wrote:Fick en skymt av bilen din ute på banan när jag blåste om dig, såg rejsig ut men det verkade va halt bak?
Sen efteråt skulle jag gå o kika noggrannare men då hade du tydligen lastat redan för jag hittade den inte, lite synd.
Det var mer som en hälsning mellan bilarna när vi satt och svettades i bilarna innan det åktes ut på banan.robbz wrote:hehe ok, jo hade lite traction problems om man säger såPer Eriksson wrote:Fick en skymt av bilen din ute på banan när jag blåste om dig, såg rejsig ut men det verkade va halt bak?
Sen efteråt skulle jag gå o kika noggrannare men då hade du tydligen lastat redan för jag hittade den inte, lite synd......
ZAK: hehe nja var ju så jäkla mycket folk överallt och man pratade med allt och alla, men jag tror jag kommer ihåg vårat samtal![]()
-på lördagen så släppte ett triggerstift från triggerhjulet, precis på målrakan haha....men efter att ha gängat upp hålet och satt i en M6 skruv så var den redo att tuktas igen![]()
kommer att komma lite incam film framöver..
/mvh
haha, jasså var det du som stog bredvid i startfältetZAK wrote:Det var mer som en hälsning mellan bilarna när vi satt och svettades i bilarna innan det åktes ut på banan.robbz wrote:hehe ok, jo hade lite traction problems om man säger såPer Eriksson wrote:Fick en skymt av bilen din ute på banan när jag blåste om dig, såg rejsig ut men det verkade va halt bak?
Sen efteråt skulle jag gå o kika noggrannare men då hade du tydligen lastat redan för jag hittade den inte, lite synd......
ZAK: hehe nja var ju så jäkla mycket folk överallt och man pratade med allt och alla, men jag tror jag kommer ihåg vårat samtal![]()
-på lördagen så släppte ett triggerstift från triggerhjulet, precis på målrakan haha....men efter att ha gängat upp hålet och satt i en M6 skruv så var den redo att tuktas igen![]()
kommer att komma lite incam film framöver..
/mvh
Kommer lite film från mig med, men har inte sett om du var mer på någon än. Filmade från sida och bakåt så du kanske fastnade någonstans =]
haha funderade vad det var för en kuf som stog och vinkaderamberg wrote:Har nog lite med på filmkameran man kan uppa när allt är överfört under veckan.![]()
Mvh, puckot som heja i depå'n vid kurvan till start/mål rakan och som vart gummidränkt av alla bilar på söndagen.