MVH
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Ja jag hade iaf gjort de och sen låtsas som det regnar för så tänker jag göra med 740:in om jag får ut den detta åretDawe_A wrote:noggrann bes man = tjurig bes man.. Som om man inte redan vet vad där är för fel på bilen när man kommer dit ?.
ja jensa, vart äre skon klämmer ??
_2499 wrote:Sen senast har jag bytt styrstag fram då gängorna på dessa var lite dåliga, och det är så förbaskat tråkigt att skruva med sånna grejer så det var bara bort med dom
Har även gått lös med gasolbrännarn, skärmvals, slägga och vinkelslip så nu får däcken plats ganska bra, men ska ändå höjja den 10mm i baken.
Gjort en hjulinställning samt svarvat en ny växelspak då den från schmeidmann vart så himla kort, och ingen växelknopp hade jag heller...
Sen blev det en sväng hit
Åkte dit på en felinställd lykta, glapp i den andra lyktan och massa olja på växellådan (Glömt dra en bult bak på toppen vid uppstart).
Så under nästa vecka fixar jag detta + höjer bilen i stjärten, kör in på bes igen och efter det blir det turbo